Cupauto te koop
- V300 register
- Verbannen
-
Ik ken deze auto. De huidige eigenaar heeft mijn 2.3 motor mee opgebouwd. Ik heb diverse malen deze van boven en onder gezien.
De kooi zit er echt professioneel in, het Intrax onderstel is gewoonweg fantastisch. Ontzettend stug, maar verstelbaar (coilovers voor + achter) voorste subframe is verlengd.
De auto heeft nog wel een kenteken, maar is niet meer APK waardig. Ik zou hem zelf voor de kooi en onderdelen best willen, maar het is wel een hoop geld. De aanpassingen zijn het wel dubbel en dwars waar trouwens.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Heeft ook hier op de clubsite te koop gestaan, maand of 3 geleden. Was toen voor 1800 euro als ik het goed heb.
Als hij nog op de straat zou kunnen zou ik het er best voor over hebben.
- V300 register
- Verbannen
-
Volvo 740TIC;80610 schreef : Maar niet toegestaan in de cup. H nokkenas is verboden. Coilovers zijn verboden..... Hoe hij hier mee in de cup heeft kunnen rijden:s of de regels zijn aangepast.
Heeft ook hier op de clubsite te koop gestaan, maand of 3 geleden. Was toen voor 1800 euro als ik het goed heb.
Deze heeft niet op de clubsite gestaan toch? Dat was een andere geloof ik.
Ik geloof dat de gelaste kooi de reden is dat hij niet meer APK-waardig is. Daar heb je dus niet veel meer aan.
- V300 register
- Verbannen
-
Volvo 740TIC;80610 schreef : Maar niet toegestaan in de cup. H nokkenas is verboden. Coilovers zijn verboden..... Hoe hij hier mee in de cup heeft kunnen rijden:s of de regels zijn aangepast.
Dan issie een stuk duurder geworden..............:yummie:
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Jos360;80612 schreef : Deze heeft niet op de clubsite gestaan toch? Dat was een andere geloof ik.
Ik geloof dat de gelaste kooi de reden is dat hij niet meer APK-waardig is. Daar heb je dus niet veel meer aan.
Waarom zou dat niet mogen? Enige wat ik kan bedenken is dat er gelast is aan de veerschotels of iets dergelijks. Lassen aan veerschotel mag zolang het maar niet gaat om roest (of een scheur? weet niet precies meer).
Je zit wel met verlichting enzo. Maar dat is evt. nog wel te maken.
Coil-overs heeft wel ooit gemogen. Intrax heeft speciaal voor de cup die set ontwikkeld. Maar of dat nog mag weet ik niet.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Pistonpen paultje;80617 schreef : Waarom zou dat niet mogen? Enige wat ik kan bedenken is dat er gelast is aan de veerschotels of iets dergelijks. Lassen aan veerschotel mag zolang het maar niet gaat om roest (of een scheur? weet niet precies meer).
Coil-overs heeft wel ooit gemogen. Intrax heeft speciaal voor de cup die set ontwikkeld. Maar of dat nog mag weet ik niet.
Ik vind het eigenlijk ook wel vreemd, dat zou betekenen dat je alleen met een schroefkooi een straatlegale racewagen kunt hebben. Lijkt me toch ook vreemd..
- V300 register
- Verbannen
-
Pistonpen paultje;80617 schreef : Waarom zou dat niet mogen? Enige wat ik kan bedenken is dat er gelast is aan de veerschotels of iets dergelijks. Lassen aan veerschotel mag zolang het maar niet gaat om roest (of een scheur? weet niet precies meer).
Ik weet het ook niet precies meer. Misschien heb je gelijk.
Ik twijfel opzich wel. Deze auto zou mijn project een stuk makkelijker maken. Het is echter wel een hoop geld. De Intrax set is voor de openbare weg ook niet zo vriendelijk trouwens

- V300 register
- Verbannen
-
Coilover kosten E1000 bij intrax volgens mij.
Mocht iemand deze auto voor de coilovers willen kopen, ik heb best interesse andere delen/in de rest van de auto afhankelijk van de prijs.