Mooie DL
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ik heb zo'n vaag voorgevoel dat het een 1700 is, maar de kilometerstand, de taartschep en de koplampwiswatweetikallemaalinstallatie lijken mij wel aantrekkelijk.
Beetje lijnzaadolie op de bumpers en karren maar! De banden zien er nog goed uit:)
Wel een deukje in 't rechtervoorportier en volgens mij zijn de wielkastranden niet helemaal roestvrij, maar de voorbalk is mooi.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Edit: jij hebt ook een oud model bumper, net als de mijne (die heeft ook roostertjes), waaraan niet te zien is of 't een vario is of niet.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

Dat hebben ze toch allemaal?
- V300 register
- Verbannen
-
volvodieselaar;49012 schreef : 100 tegen 1 dat t 'n special is; nl: koplampwissers-sierstreep over de flank-cv-afsluitbare tankdop-getint glas. ALs t goed is zit er ook n sleutel met verlichting bij, alsmede lendesteunen. Ziet er verder netjes uit.
Zoeen heb ik ook, en 't is ook een Special :yesyes:
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
nijmegenleeft;49029 schreef : Voor minder geld weet ik een veel mooiere 360 tekoop
Laat me dat maar even weten ajb. Ik ben een verzameling aan het opbouwen geloof ik :crazy1:
- V300 register
- Verbannen
-
Jos360;49044 schreef : Ik ben een verzameling aan het opbouwen geloof ik :crazy1:
Klote he?

- V300 register
- Verbannen
-
En uit de goede jaren als ik de verhalen hier mag geloven. Is bij mij om de hoek dus vrijdag maar eens een kijkje nemen.