78-jarige Amsterdammer biedt 340 aan
- V300 register
- Verbannen
-
auto.marktplaats.nl/volvo/108314839-volv...FfgGYEc7q&fta_ind=21
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Niels;33174 schreef : Ziet er netjes uit en heeft wat werk achter de rug zo te lezen. En kost niet duur.
auto.marktplaats.nl/volvo/108314839-volv...FfgGYEc7q&fta_ind=21
Voor een variomatic met zo'n hoge km-stand zou ik dat er z?ker niet voor betalen! Dan vind ik dat nog best een smak geld. Als je een beetje geduld hebt, kun je voor minder geld een mooiere auto kopen.
- V300 register
- Verbannen
-
Maar goed. Gezien het verhaal ('is voor mij te groot') en de beschadigingen op de hoeken van de bumpers zou het goed kunnen dat deze 340 hier en daar nog wat krassen en butsen heeft die zijn wegevallen met het resizen van de foto's.
En je hebt natuurlijk gelijk als je zegt dat er nog veel meer moois te koop is voor die poen.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
dus leuk verhaaltje voor de verkoop, alleen helemaal niets van waar

- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb ooit eens een artikel gelezen in een computerblad en daarin stond dat er relatief wel wat geklets werd bij advertenties, en dat je niet alles moet geloven...
Als die nu 23 jaar lang op dezelfde eigenaar had gestaan en ze zouden zeggen van opaatje van 70 zou ik het wel geloven, nu die overgezet is al bijna niet meer...
Ben benieuwd wat we dadelijk nog krijgen bij de advertentie.... Op kilometer teller staat 150.000 echter moter is vervangen door eentje die nog maar 50.000 km gelopen heeft....
Overigens soms kloppen die verhalen wel dat de moter is vervangen, maar ook niet altijd!
Ook als die van een gezin is waarom is die dan overgezet? Het klinkt als dat die auto niet helemaal meer lekker is....
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
vaak is de motor "lui" en dergelijke mankementen, omdat de auto alleen voor gebruik in het dorp is geweest. 50 km/h als max. snelheid enzo...
- V300 register
- Verbannen
-