345 uit 1980 rood met BB velgen
- V300 register
- Verbannen
-
Als iemand nog gaat kijken: heel erg rot. Echt een teleurstelling, want de lak is mooi. Gaten bij de veerpoten (je kan je hand er doorheen steken), wielkasten slecht, bij linksachter kon ik ook mijn hele hand in de kokerbalk steken en nog veel meer slechte delen. Dat iets laswerk in de advertentie is wel heel veel laswerk, eigenlijk onbegonnen werk. Rechterdeur heeft een deuk, linkervoorscherm een deukje, motortje ziet er erg vies uit (maar loopt wel lekker), en wat mij nog het meest opviel was dat het interieur zo slecht was. Ik denk dat deze auto door de huidige eigenaar drie jaar geleden gekocht is als goedkoop auto'tje voor erbij en dat er in die drie jaar niets aan onderhoud is gedaan, vandaar de slechte (rotte) staat. Jammer, maar zo gaan die dingen. Op de plaatjes en op papier een hele leuke auto. :cry3:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
Altijd welkom in Belgie!
- V300 register
- Verbannen
-
veerpoten klopt, maar de wielkasten waren voor z'n bouwjaar nog erg netjes, zeker aan de kant waar deze aan de dorpel vast zitten. wielkast-binnenscherm aan de linkerkant was inderdaad onderin verrot, daar moet een nieuw stuk in.
Wat betreft die gaten bij de kokerbalk; de 343 in mijn avatar had dat ook! en dat was toch echt niet gerot, maar gewoon de vorm van de koker. Dat er wat roest bij zat is overigens wel waar. Bij de 343>1982 werd dit deel koker dicht gemaakt.
deukjes is jammer, maar viel opzich ook erg mee. Bodem is verder ook keihard, we hebben geprikt!
ik ben het er niet mee eens dat de motor er vies uit zag; deze was heel netjes voor een b14.0 blok, kleppendeksel was niet echt schoon, maar blokje was niet vet en lekte geen olie. wel moeten de kleppen nodig gesteld, want vooral de achterste kleppen kon je horen. maar goed, voor de prijs van driehonderdenvijfenzeventig euro was het echt een koopje...!
- V300 register
- Verbannen
-
Dat gat in de kokerbalk, hoort dat aan de achterkant open te zijn? Dus niet aan de kant van het wiel, maar echt vanuit de onderkant van de auto gezien?
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
ginkelvanmichiel;30387 schreef : ik ben het er niet mee eens dat de motor er vies uit zag; deze was heel netjes voor een b14.0 blok, kleppendeksel was niet echt schoon, maar blokje was niet vet en lekte geen olie.
In een 345 zit vlgs mij al de verbeterde versie B14.1, met klepsteelhoedjes en grotere inlaatkleppen.
- V300 register
- Verbannen
-