360 GLS '84 200 euro!
- V300 register
- Verbannen
-
Maakt geluid in 1, 2 en 3...Maar rijd er nog goed mee...Weinig km's, en van 2e eigenaar.
Via de mail heb ik vernomen dat hij 200 euro moet kosten, best wel interessant dus!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Nette carroserie aldus de (2e) eigenaar
Overigens Jeroen, een 360 met oudere neus bestaat niet, ik denk dat je doelt op een 345 GLS?
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Qua techniek en interieur was ie gewoon erg netjes. Qua techniek zegt het me niet zoveel, maar het zag er allemaal netjes uit. Het interieur, daar had ik eigenlijk niets op aan te merken. Netjes en strak. Ding deed het gewoon goed.
Helaas was ie van buiten minder. Zodanig minder dat ik besloten heb ervan af te zien. Ik moet gewoon een te grote investering doen om hem weer strak te maken, en die investering kan ik nu niet dragen. Wel jammer, want qua model, uitvoering, kleur en interieur was ie gewoon helemaal perfect. Helaas, maar volgende keer beter. Er zijn nog meer 360's for sale, ik ben her en der ook nog bezig. Maargoed, de proefrit was een mooie ervaring, ik heb er beslist geen spijt van. Ook niet van dat heerlijke stuk gebak wat ik kreeg.

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
jackvdbergh;27526 schreef : De 360 GLS 1984 is gekocht door mij. Vooral het originele :groovy: SCHUIFDAK:groovy: trok mij aan.
Nette carroserie aldus de (2e) eigenaar
Overigens Jeroen, een 360 met oudere neus bestaat niet, ik denk dat je doelt op een 345 GLS?
Gaaf! Veel suc6 ermee. Ik kom hem nog wel eens bekijken!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Vanzelfsprekend!jackvdbergh;27526 schreef : Overigens Jeroen, een 360 met oudere neus bestaat niet, ik denk dat je doelt op een 345 GLS?