Leuk artikel op Nu.nl
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kevin Kloosterman
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
Er staat daar ook nog een (ik meen) '76-er die nooit op kenteken is gekomen, 16km op de klok...
- V300 register
- Verbannen
- BartJu
- Elite lid
- 245DL 1976 B21a AW71
Al lees ik ook dat een 360 een heuse sedan is. Voor deze twee wagens is het wel correct, maar het wekt de indruk dat dit de regel is.
Ook stata onder een kopje over de 343 dat de motor zich na een woest begin zich realiseert dat ie niet in het koude Zweden is. Maar de 343 motor komt toch juist uit het warme Frankrijk?
Jammer op zich van die slordigheden, maar alle aandacht is aandacht, en dat is goed!
- V300 register
- Verbannen
- BartJu
- Elite lid
- 245DL 1976 B21a AW71
- Kevin Kloosterman
- Nieuw lid
BartJu;n416992 schreef : Ook stata onder een kopje over de 343 dat de motor zich na een woest begin zich realiseert dat ie niet in het koude Zweden is. Maar de 343 motor komt toch juist uit het warme Frankrijk?
De 343 in het artikel is een DLS met de Zweedse B19A 2 liter in het vooronder, zeldzame uitvoering. Dus in dit geval is het artikel wel juist.
- Mark Smeets
- Moderator
Kevin;n417016 schreef :
De 343 in het artikel is een DLS met de Zweedse B19A 2 liter in het vooronder, zeldzame uitvoering. Dus in dit geval is het artikel wel juist.
Klopt!
Klein foutje wat erin staat, dat het de enige 343dls in Nederland is. Maar ik weet dat Joost nog een rode heeft staan. Wel al heel lang zonder APK, maar dat is een detail
- BartJu
- Elite lid
- 245DL 1976 B21a AW71
Kevin;n417016 schreef :
Oke, maar dan is het, ook volgens artikel, toch een 360?
Ach ja, alle aandacht is goed, zo als ik al zei. En dat ik dan weer de kniesoor ben, tja...