Youngtimer magazine zoekt eigenaren voor een artikel
- V300 register
- Verbannen
Ze zoeken dus 5 eigenaren voor een artikel, misschien leuk om dan ook de club onder de aandacht te brengen :+
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
FF het bericht:
40 jaar Volvo 340! Dat mag gevierd worden met een artikel in het magazine. We zijn opzoek naar vijf eigenaren van een 340/360 die over hun ervaringen willen vertellen. Ook zoeken we een auto om zelf een stukje mee te rijden en te fotograferen. Liefst binnen een straal van pakweg 40 kilometer rond Arnhem. Graag voor vrijdag 26 aug. aanmelden via
- V300 register
- Verbannen
Wie gaat zich allemaal aanmelden? We zitten in Nederland, dus zowat alles ligt "in de buurt van Arnhem"...
- V300 register
- Verbannen
En ik heb geen tijd.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Lucluc;242438 schreef : Ik leen m'n 360 never nooit niet aan helemaal niemand uit, never!
En ik heb geen tijd.
Dit probleem heb ik ook een beetje..
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Het blad is binnen! Het is een erg mooi artikel geworden van 8 pagina's met heel veel foto's. Er worden meerdere clubleden aangehaald die allemaal een vragenformulier hebben ingevuld, foto's hebben opgestuurd en misschien ook zijn geinterviewd (ik zelf niet). Naast mij zelf komen ook Richard van der Pol, Francois Aben en Arian van Bakel aan het woord. Het is echt een lovende tekst en de titel illustreert dat ook: eindelijk eerherstel. Helaas is net vandaag mijn scanner naar de gallemiezen gegaan, anders zou ik wat plaatjes hebben toegevoegd.