Op weg naar 300.000!
- V300 register
- Verbannen
Ik had voor de vakantie een sigarettenaansteker-verdubbelaar met USB-uitgang gekocht waardoor ik tegelijkertijd de koelbox en de routeplanner kon laten draaien. Als routeplanner gebruik ik "here-maps" op de I-phone. Erg handig want het ding raadt zelfs sluiproutes aan als je te lang in de file staat!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Steven340
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Steven340;242197 schreef : Kijk aan, nog de originele motor?
Dat weet je natuurlijk nooit helemaal zeker maar ik heb het vermoeden (gezien viesheid van de motor) dat het nog de originele is. Ik heb hem 7 jaar geleden gekocht en toen stond de teller op 213.000.
- V300 register
- Verbannen
Lucluc;242211 schreef : Dat is heel mooi voor een automaat!
De automaat krijgt alle aandacht. Onlangs nieuwe riemen en komende winter wordt de primair vervangen door een beter (lees 'minder lekkend') exemplaar.
Er moet dus nog wel een ton bij kunnen!
- Wouter Borsje
- Premium lid
Jouw 340 is qua duurzaamheid en natuurlijk de aandacht die er aan besteed wordt een voorbeeld en hoop voor de toekomst voor mijn 340.
- V300 register
- Verbannen
Wouter76;242224 schreef : Zo is dat Wim, op naar het half miljoen!
Jouw 340 is qua duurzaamheid en natuurlijk de aandacht die er aan besteed wordt een voorbeeld en hoop voor de toekomst voor mijn 340.
Je wou toch niet beweren dat jij te weinig aandacht aan je auto besteedt, he Wouter? Ik zou willen dat mijn auto dezelfde showroomkwaliteit had als de jouwe!
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- Wouter Borsje
- Premium lid
eipmiw;242227 schreef : Je wou toch niet beweren dat jij te weinig aandacht aan je auto besteedt, he Wouter? Ik zou willen dat mijn auto dezelfde showroomkwaliteit had als de jouwe!
Neeee dat zeker niet hoor Wim, mijn 340 heeft alleen nog lang niet zoveel levenservaring als die van jou, en of hij er dan nog zo strak bij staat....
- V300 register
- Verbannen