Was het maar zover
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
23-08-2008 16:40 #627831
door V300 register
Was het maar zover is gemaakt door V300 register
Ik wou dat ik mijn verkocht had, dan kan ik me vol overgave op de 360 glt storten. Ik kan er bijna niet op wachten. Het is zeker geen perfecte wagen, maar er valt wel wat van te maken. En het is een 3 drs glt in het zwart op lpg. Hoeveel zijn er daar van? Weinig tot geen! En als ik de glt heb, dan ben ik helemaal :w00t:, zolang ik hem nog niet heb, dan ben ik een beetje :cry3:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
23-08-2008 18:54 #725804
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Was het maar zover
Op de site van de bovag is te zien, het is wat lastig zoeken, dat in januari 2007 er nog 760 Volvo's 360 in het bezit waren. Een preciezer definitie van 360 model is er niet.
Wij zijn nu anderhalf jaar later. Deel daarbij GLT, of ik bij de GL carburateur, en zo zou je op een aantal van enkele honderden kunnen komen. De GLT werd denk ik wat minder verkocht. Misschien dat er nog 200 op de weg zitten? Ik weet het niet.
Ik heb het gevonden, het bezit in januari 2007.
www.bovag-cijfers.nl/site/assets/images/images/1_5-6.jpg
Wij zijn nu anderhalf jaar later. Deel daarbij GLT, of ik bij de GL carburateur, en zo zou je op een aantal van enkele honderden kunnen komen. De GLT werd denk ik wat minder verkocht. Misschien dat er nog 200 op de weg zitten? Ik weet het niet.
Ik heb het gevonden, het bezit in januari 2007.
www.bovag-cijfers.nl/site/assets/images/images/1_5-6.jpg
- J. Ruiter
- Verbannen
Minder
Meer
24-08-2008 12:23 #725862
door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Was het maar zover
de glt was echt duur in die tijd.,31.500 guldens...daarom zal wel een rede zijn dat er minder glt modellen zijn verkocht
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
24-08-2008 15:56 #725904
door V300 register
"In die tijd"....
Doet mij denken een een "mijn preview" van een Volvo C30 waarmee de eigenaar al 60000 km heeft gereden. Zou de GLT van die tijd beter bevallen?
De eigenaar komt nogal wat tegen bij deze nieuwe wagen...
www.autoweek.nl/myreviewautodata.php?id=15770
Doet mij denken een een "mijn preview" van een Volvo C30 waarmee de eigenaar al 60000 km heeft gereden. Zou de GLT van die tijd beter bevallen?
De eigenaar komt nogal wat tegen bij deze nieuwe wagen...
www.autoweek.nl/myreviewautodata.php?id=15770
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Minder
Meer
24-08-2008 17:36 #725918
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Was het maar zover
Dat vind ik nog wel meevallen eigenlijk... Ik zie wel eens veel ergerer verhalen.
Storing in de cd speler, kan gebeuren. Hapering in de motor ook.
Alleen dat de bekleding zo snel slijt is apart en zou niet moeten mogen...
Storing in de cd speler, kan gebeuren. Hapering in de motor ook.
Alleen dat de bekleding zo snel slijt is apart en zou niet moeten mogen...
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Minder
Meer
24-08-2008 20:11 #725925
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Was het maar zover
Je moest eens weten wat onze Avensis in z'n eerste levensjaar allemaal had... een maandagmorgen model.
Na dat ene jaar nooit meer wat gehad:)
Na dat ene jaar nooit meer wat gehad:)
- Kevin Kloosterman
- Nieuw lid
Minder
Meer
24-08-2008 23:22 #725988
door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Was het maar zover
Die cd-spelers gaan helaas wel vaker kapot. Heb er al 2 weg gebracht, een uit een S40 en een uit een C30. Toch niet zulke geweldige kwaliteit, maar het klinkt wel heel erg goed!
Die bekleding heb ik nog niet gezien? Bij een V50 / S40 had ik het nog niet mee gemaakt. C30 heeft dezelfde stoelhoezen volgens mij. Tenzij je zo'n trendy gebeuren hebt.
Die bekleding heb ik nog niet gezien? Bij een V50 / S40 had ik het nog niet mee gemaakt. C30 heeft dezelfde stoelhoezen volgens mij. Tenzij je zo'n trendy gebeuren hebt.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
24-08-2008 23:58 #725991
door V300 register
V50 had toch wel zn kuurtjes, krakende deurrubbers (geloof ik?) maar vooral krakende vering!
Achja, soms gebeurt dat. Mijn ouders reden 10 jaar en 240.000km lang in een Chrysler Voyager 2.4 16v SE handgeschakeld. Een auto die vaak onderaan (wel iets beter dan de Renault Espace) in de betr.heids lijsten stond.
Noooooit wat mee gehad. 1x kapotte accu na 8 jaar.. verder, geen pech of grote gekke dingen gehad. Bekleding van de stoelen was nog top, niet eens teveel kraakjes of rare dingen..
@ Johan:
Ik zou even op internet zoeken voor informatie over het samenstellen van een advertentie. Zoals hij er nu bij staat knap ik er gelijk op af, niet interessant om te bekijken.
Ik noem:
Geen prijs
Geen nette opmaak qua tekst
Niet heel duidelijke foto's - een schuin van de voorkant zodat je voor en zijkant ziet, een schuin van de achterkant zodat je achterkant en zijkant ziet, een van t interieur, dat is n beetje de standaard. recht van voor/achter of precies de zijkant oogt niet dynamisch.
Noem voordelen op, misschien een paar belangrijke dingen wanneer er onderhoud is gepleegd maar probeer ook n minpuntje te noemen; ik zie bijv staan airco kapot climate controle werkt wel. Dat is n beetje raar want dan werkt de climate controle niet volledig, kan alleen verwarmen dan maar niet temp. naar beneden regelen..
Als je dat doet en op Speurders, Autoscout en Marktplaats adverteert + bij de 700/900 vereniging dan moet t vast goedkomen. Oja tipje; zet er dus een vraagprijs (niet te hoog, niet te laag) bij. Vergelijk 'm met vergelijkbare auto's op t indernet.
Kijk als consument zelf naar je advertentie. Als ik een auto zoek, zo'n auto.. waar let ik dan op? Waar moet je op letten en wat is aantrekkelijk aan specifiek dus de auto waar je naar kijkt (die jij dus nu gaat verkopen) en aan de advertentie die je maakt!
Ik verzorg alle advertenties van Freeroad en foto's .. dus bij deze de tips..
www.freeroad.chrysler.nl/web/show?id=890...x%3fDealerID%3d10786
Zie de Voyager onderaan of de Caliber. Dat zijn iig advertenties die ik al gemaakt heb...
Achja, soms gebeurt dat. Mijn ouders reden 10 jaar en 240.000km lang in een Chrysler Voyager 2.4 16v SE handgeschakeld. Een auto die vaak onderaan (wel iets beter dan de Renault Espace) in de betr.heids lijsten stond.
Noooooit wat mee gehad. 1x kapotte accu na 8 jaar.. verder, geen pech of grote gekke dingen gehad. Bekleding van de stoelen was nog top, niet eens teveel kraakjes of rare dingen..
@ Johan:
Ik zou even op internet zoeken voor informatie over het samenstellen van een advertentie. Zoals hij er nu bij staat knap ik er gelijk op af, niet interessant om te bekijken.
Ik noem:
Geen prijs
Geen nette opmaak qua tekst
Niet heel duidelijke foto's - een schuin van de voorkant zodat je voor en zijkant ziet, een schuin van de achterkant zodat je achterkant en zijkant ziet, een van t interieur, dat is n beetje de standaard. recht van voor/achter of precies de zijkant oogt niet dynamisch.
Noem voordelen op, misschien een paar belangrijke dingen wanneer er onderhoud is gepleegd maar probeer ook n minpuntje te noemen; ik zie bijv staan airco kapot climate controle werkt wel. Dat is n beetje raar want dan werkt de climate controle niet volledig, kan alleen verwarmen dan maar niet temp. naar beneden regelen..
Als je dat doet en op Speurders, Autoscout en Marktplaats adverteert + bij de 700/900 vereniging dan moet t vast goedkomen. Oja tipje; zet er dus een vraagprijs (niet te hoog, niet te laag) bij. Vergelijk 'm met vergelijkbare auto's op t indernet.
Kijk als consument zelf naar je advertentie. Als ik een auto zoek, zo'n auto.. waar let ik dan op? Waar moet je op letten en wat is aantrekkelijk aan specifiek dus de auto waar je naar kijkt (die jij dus nu gaat verkopen) en aan de advertentie die je maakt!
Ik verzorg alle advertenties van Freeroad en foto's .. dus bij deze de tips..
www.freeroad.chrysler.nl/web/show?id=890...x%3fDealerID%3d10786
Zie de Voyager onderaan of de Caliber. Dat zijn iig advertenties die ik al gemaakt heb...
Moderators: Mark Smeets