In den vreemde met de 300...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-06-2008 18:29 #627614 door V300 register
In den vreemde met de 300... is gemaakt door V300 register
Zit je lekker wat foto's te kijken op flickr.com (ja die naam he,...kan er ook niks aan doen) en wat zie je daar?

Jawel, deze 345, in Ethiopi?!! Blijkbaar weten ze daar de V300 ook wel te waarderen:yeah:

Bijlagen:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-06-2008 11:12 #713532 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic In den vreemde met de 300...
Ik las in de Volvoice een stukje van Robbert Jan Veraaover een politiekorps op Java:

Robbert Jan Veraa: schreef :

We schrijven 1995.
Na lang plannen was ik op trektocht met de rugzak op Java, op zoek naar mijn roots. Ver wegblijvend van de toeris tische routes was ik beland in het noor den van het eiland in de buurt van Cirebon toen ik bij een controlepost van de politie per toeval een 360 GL zag staan. Deze lokaal geassembleerde 360 moet ergens in 1984 of 1985 gebouwd zijn in Indonesi? op basis van een bouwpakket uit Born en beschikte net zoals de vijf andere 360?s in dienst aldaar niet over air conditioning. Andere voertuigen van de politie daar, zoals de Toyota Kijang hadden dit wel standaard erop zitten, wat trouwens wel nodig was tijdens de hete en vochtige maanden. Toch werd er voor het voorrecht om met de Volvo?s te mogen rijden hard gevochten omdat je,
en ik citeer de Politieman: "Je bij een on geluk tenminste een goede kans had om het te overleven wat met de Kijang niet zo was" en zag je dus meestal hogere of ficieren ermee rond rijden. Ze waren wel zeer verbaasd een blanke te zien die lyrisch reageerde op het zien van hun trots en al snel kon deze jongen dan ook overal op en onder kijken. Lang heb ik niet moeten vragen om de wagen te mogen vastleggen op de gevoelige plaat, zo trots als ze waren om ermee te mogen rijden. Dat zouden nog eens leden van onze vereniging geweest zijn?.

Robbert Jan Veraa

Overal ter wereld vind je liefhebbers!
Ik heb zelf wel eens contact met iemand in Tsjechi? die een 360 rijdt.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-06-2008 12:10 #713537 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic In den vreemde met de 300...
Wat dacht je van deze in chili:

punkazz;48187 schreef : Een 345 GLS gespot in Punta Arenas in Chili door een vriend, Hermen Keizer, ik moest hem bij naam noemen. Vreemde spiegels, flinke dutsen, maar wel cool hoor dat-ie daar stond. Hermen werd helemaal warm toen-ie 'm daar opeens zag staan, ook omdat hij destijds met de vakantie-340 had meegedaan en er toch ook wel een oog voor heeft ontwikkeld.

• Doeke Dobma (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-06-2008 11:37 #714194 door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic In den vreemde met de 300...
Heb in Roemenie ook wel enkele exemplaren zien rondrijden, viel me niks tegen! Rood, geel, blauw en groenig, dat was deze:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-06-2008 12:54 #714198 door V300 register
Damn, shampoo, tuinslang, emmer :D

Gaaf kleurtje, nog nooit in NL gezien..!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-06-2008 19:07 #714258 door V300 register
Volgens mij kleurnummer 311.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC