300' s op Marktplaats?
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
28-03-2008 14:05 #627237
door V300 register
300' s op Marktplaats? is gemaakt door V300 register
Enige maanden was ik los van mijn verslaving om de markt van 340's en 360's te volgen op Marktplaats.nl. Omdat ik nu voorzichtig overweeg die markt als koper te gaan betreden, opende ik `Marktplaats.nl" weer. Of ik doe iets heel dom en fout, of Marktplaats heeft onze fraaie Hollandse Volvo van zijn site geweerd/ verbannen.
Weet iemand hier meer van of is het iemand duidelijk wat ik fout doe?
Hans
Weet iemand hier meer van of is het iemand duidelijk wat ik fout doe?
Hans
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
28-03-2008 14:16 #703815
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 300' s op Marktplaats?
Nou Hans,
Ik heb het idee dat het aanbod van de 340's in de laatste maanden drastisch aan het inzakken is. Wellicht is het voor je raadzamer om eens binnen de club te informeren naar beschikbare 340's en 360's. Dan weet je toch beter wat je koopt, van wie, en is er ook transparantie over de staat van de auto en zo. Misschien is het aanbod wel groter, maar Marktplaats is geld gaan vragen voor advertentieruimte sinds een tijdje. Dat is wellicht in verhouding teveel voor wat de verkoop oplevert...
Groeten,
Bart
Ik heb het idee dat het aanbod van de 340's in de laatste maanden drastisch aan het inzakken is. Wellicht is het voor je raadzamer om eens binnen de club te informeren naar beschikbare 340's en 360's. Dan weet je toch beter wat je koopt, van wie, en is er ook transparantie over de staat van de auto en zo. Misschien is het aanbod wel groter, maar Marktplaats is geld gaan vragen voor advertentieruimte sinds een tijdje. Dat is wellicht in verhouding teveel voor wat de verkoop oplevert...
Groeten,
Bart
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
28-03-2008 14:35 #703819
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 300' s op Marktplaats?
(Even aangenomen dat je wel in de juiste rubriek zoekt...) Zeker het aanbod van 360's is sterk afgenomen het afgelopen jaar inderdaad. Zo nu en dan duikt er een leuke op, maar die zijn vaak ook weer snel weg. Wat de 340's betreft merk ik dat er steeds meer gevraagd wordt voor kale uitvoeringen in minder goede staat dan eerst. Toen ik een jaar geleden de mijne kocht was er erg veel te vinden tussen de 200 en 400 Euro, terwijl tegenwoordig vraagprijzen van tegen de 900-1000 Euro geen uitzondering meer zijn.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Minder
Meer
28-03-2008 17:20 #703826
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic 300' s op Marktplaats?
Mij valt het ook op.
Maar geduld is een schone zaak...
Ik heb ook een halfjaar lang geduld gehad.
Maar geduld is een schone zaak...
Ik heb ook een halfjaar lang geduld gehad.
Moderators: Mark Smeets