flauw artikel op msn
- Tim Schoutrop
- Nieuw lid
Voor veel Nederlanders zijn bejaarden een van de grootste ergernissen in het verkeer. Dit omdat ze meestal vergeten uit te kijken voordat ze met hun Volvo 360 over een rotonde ploegen of van rijstrook wisselen. Een ander probleem is dat de snelheid er meestal niet echt in zit. Gelukkig zijn er af en toe uitzonderingen, zoals een 83-jarige Italiaan die zijn Porsche de sporen gaf en met 257 km/u op de foto werd gezet.
Wat een geleuter, net alsof je met een 360 niet hard over de rotonde kan:crazy1:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Sorry maar dat zijn echt lelijke aquaria op wielen!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
TimTim;46665 schreef : Dit stond er :
.......
Wat een geleuter, net alsof je met een 360 niet hard over de rotonde kan:crazy1:
Nee hard gaat niet, maar dwars wel :yesyes:
Wat dacht je van die sch*tirritante brommobielen die de doorstroming van het verkeer ernstig belemmeren?
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Om maar even het niveau van Agila rijders te benadrukken..
De moeder van n maat van me parkeerde haar Suzuki Agila (wagon R+) in Utrecht, kanaleneiland... en ging toen met de tram/trein ergens heen..
Toen belde ze dus die maat van me.. of ze even naar de wagon R+ konden rijden want ze was de sleutel kwijt. Wat bleek, stond ie daar nog met lichten aan, radio aan en motor draaiend.... !!!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
Bij mijn afscheid op mijn vorige werk ging de toespraak eigenlijk alleen maar over dat ik altijd met maximaal 80 km/u over de snelweg rij en door alle collega's werd ingehaald. Dat imago van de 300-serie kunnen zeker de wat ouderen onder ons niet meer loslaten. Tot ze een keer naast je in de auto zitten en je bij 160 km/u van de vier naar de vijf schakelt, dan piepen ze wel anders.
Ik was laatst met een vriend op stap en die lachte iemand in z'n gezicht uit omdat die in een Opel Agila stapte. Ik natuurlijk ook in een deuk... Het blijft een van de ergste auto's die er zijn, al doen dergelijke suzuki's en daihatsu's echt al mijn rughaar overeind staan.