Wie kan mij hier mee helpen?
- V300 register
- Verbannen
Ik heb een volvo 360 glt, opzich een prima kar.
nou is het probleem bij mijn auto dat hij behoorlijk veel rot heeft. Ik denk dat het duurder is als ik een plaatwerker laat komen dan als ik een nieuwe koop.
Mischien vinden sommige mensen het dom,maar ik wil mijn auto vast op krikke voor als ik 18 ben, wil zeggen een beetje opknappen zoals tectyleren en dat soort zaken, en het is gewoon een hobby van me.
Het heeft op zich geen haast, maar als men een keer een 360 injectie heeft/ weet staan, zou u mij dan even op de hoogte willen brengen?
Groet Ysbrand
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- alex kokkeler (GAST)
- Nieuw lid
beetje plamuren en goed in de lak zetten.
daarna het tectyleren ... en zoveel mogelijk van het weiland wegblijven...:snif:
Als het een hobby van je is en de 360 met B200 wil je graag zo houden, dan moet je er helaas toch geld in steken... hobbies kosten nu eenmaal geld... :yesyes:
succes!
- V300 register
- Verbannen
ja dat klopt, ik ben nog even aan het overwegen wat ik ga doenalexdepalex;38359 schreef : gewoon je plaatwerk goed maken, alles goed schoonmaken van roest, lekker ff met je mig/mag apparaatje gaan bakken op dat plaatwerk.
beetje plamuren en goed in de lak zetten.
daarna het tectyleren ... en zoveel mogelijk van het weiland wegblijven...:snif:
Als het een hobby van je is en de 360 met B200 wil je graag zo houden, dan moet je er helaas toch geld in steken... hobbies kosten nu eenmaal geld... :yesyes:
succes!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
...of een goeie 340 kopen en al het goede plaatwerk omlepelen...Dutchie;38357 schreef : Een goeie 340 kopen, en dan de B200 erin lepelen?
- V300 register
- Verbannen
gewoon de b200 erin lepenen inclusief aandrijflijn.
dat moet lijkt mij gewoon mogelijk zijn.
- V300 register
- Verbannen
bodejodel;38495 schreef : ...of een goeie 340 kopen en al het goede plaatwerk omlepelen...
Ook goed, waar je maar van houdt :crazy1: