Het is toch immers Volvo for Life?
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
10-09-2007 20:21 #626437
door V300 register
Het is toch immers Volvo for Life? is gemaakt door V300 register
Een brief aan meneer volvo naar aanleiding van mijn spontane roest invasie in het afgelopen jaar op mijn volvo. Zie topic apk laswerk....
Eens kijken hoe ze reageren
Betreft: Volvo for life!
Geachte Meneer/Mevrouw,
Naar aanleiding van jullie reclame Volvo for life heb ik gelijk een echte Volvo aangeschaft. En jawel een echte 340! Nu ben ik sinds twee jaar tevreden Volvo rijder. Maar nu is de auto zeer ernstig gaan roesten. Ik vraag mij af hoe dit mogelijk is, het is toch immers Volvo for life... Dus een echte Volvo hoort een heel leven mee te gaan? Of denkt u van niet? Technisch is de auto nog steeds na 18 jaar in zeer goede conditie. Alleen de carrosserie heeft last van zelf ontmateling na 18 jaar gebruik. De auto wordt goed onderhouden en rijd schitterend!
Mijn vraag is kunt u dit verschijnsel roest verklaren, immers zal de carrorsorie toch veel langer mee moeten gaan? Is mijn huidige Volvo wel goed beschremd tegen roest tijdens de productie in 1989? Gaat dit bij alle Volvo's nog steeds volgens dezelfde manier? Dan zullen immers de huidige Volvo's ook na 18 jaar dienst last kunnen krijgen van dit vervelende verschijnsel. Hierdoor komt mijn huidige Volvo niet meer door de APK en moet ik dus grondige restauratie stappen ondernemen om deze schitterende Volvo 340 verder te laten rijden.
Kunt u mij deze vragen beantwoorden? Graag hoor ik van u wat ik kan doen om mijn schitterende Volvo 340 in goede staat te houden zodat ik nog jaren tevreden Volvo rijder kan zijn. Het zou toch zonde zijn om een prachtig Nederlands product als een echte Volvo 340 niet meer op de Nederlandse wegen niet meer te zien zal zijn. Graag hoor ik van u!
Bedankt voor uw reactie!
Vriendelijke groet,
Eens kijken hoe ze reageren
Betreft: Volvo for life!
Geachte Meneer/Mevrouw,
Naar aanleiding van jullie reclame Volvo for life heb ik gelijk een echte Volvo aangeschaft. En jawel een echte 340! Nu ben ik sinds twee jaar tevreden Volvo rijder. Maar nu is de auto zeer ernstig gaan roesten. Ik vraag mij af hoe dit mogelijk is, het is toch immers Volvo for life... Dus een echte Volvo hoort een heel leven mee te gaan? Of denkt u van niet? Technisch is de auto nog steeds na 18 jaar in zeer goede conditie. Alleen de carrosserie heeft last van zelf ontmateling na 18 jaar gebruik. De auto wordt goed onderhouden en rijd schitterend!
Mijn vraag is kunt u dit verschijnsel roest verklaren, immers zal de carrorsorie toch veel langer mee moeten gaan? Is mijn huidige Volvo wel goed beschremd tegen roest tijdens de productie in 1989? Gaat dit bij alle Volvo's nog steeds volgens dezelfde manier? Dan zullen immers de huidige Volvo's ook na 18 jaar dienst last kunnen krijgen van dit vervelende verschijnsel. Hierdoor komt mijn huidige Volvo niet meer door de APK en moet ik dus grondige restauratie stappen ondernemen om deze schitterende Volvo 340 verder te laten rijden.
Kunt u mij deze vragen beantwoorden? Graag hoor ik van u wat ik kan doen om mijn schitterende Volvo 340 in goede staat te houden zodat ik nog jaren tevreden Volvo rijder kan zijn. Het zou toch zonde zijn om een prachtig Nederlands product als een echte Volvo 340 niet meer op de Nederlandse wegen niet meer te zien zal zijn. Graag hoor ik van u!
Bedankt voor uw reactie!
Vriendelijke groet,
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
10-09-2007 20:27 #681545
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het is toch immers Volvo for Life?
Grandioos
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
10-09-2007 20:33 #681546
door V300 register
volgens mij is het de bedoeling dat je je leven lang volvo rijd,en als het kan er zoveel mogelijk proberen te verslijten:S
maar je tekst is idd grandioos:humor:
ga je dit echt opsturen?
ben benieuwd of je antwoord krijgt!
op het 850forum ben ik ook aleens zoiets tegengekomen
maar je tekst is idd grandioos:humor:
ga je dit echt opsturen?
ben benieuwd of je antwoord krijgt!
op het 850forum ben ik ook aleens zoiets tegengekomen
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
10-09-2007 20:44 #681549
door V300 register
Mogelijk antwoord:
Beste meneer Eenkoorn,
Een 340 is eigenlijk een Daf met een Volvo-logo. Niettemin had u met enig regelmatig onderhoud aan de carosserie uzelf een hoop ellende kunnen besparen. Mocht het laswerk in uw ogen te duur worden, dan kan ik u meedelen dat de Volvo-dealer nog 2000 euro voor uw 340 terug geeft, mits u een nieuwe S80 aanschaft. Ik hoop u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet,
...
Beste meneer Eenkoorn,
Een 340 is eigenlijk een Daf met een Volvo-logo. Niettemin had u met enig regelmatig onderhoud aan de carosserie uzelf een hoop ellende kunnen besparen. Mocht het laswerk in uw ogen te duur worden, dan kan ik u meedelen dat de Volvo-dealer nog 2000 euro voor uw 340 terug geeft, mits u een nieuwe S80 aanschaft. Ik hoop u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet,
...
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
10-09-2007 20:52 #681554
door V300 register
haha als ik 2000 er voor terug krijg kocht ik er gelijk een
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
10-09-2007 22:11 #681573
door V300 register
die 2000 korting kun je waarschijnlijk ook wel krijgen zonder inruil scheelt hun weer gedoe
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
10-09-2007 22:20 #681578
door V300 register
clou van het verhaal: als je blij wilt zijn met 2000eu korting op een nieuwe S80, koop dan een door roest geplaagde 340 ?! :S
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
10-09-2007 22:28 #681589
door V300 register
nee, koop een nieuwe S80, beding daar even 2000 euro korting op, en investeer die dan weer in wat laswerk en een professionele tectylbehandeling van een leuke 340. heb je tenminste wat leuks om in te rijden...
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
10-09-2007 22:30 #681593
door V300 register
iets leuks, en iets snels
dus 2 auto's in een klap.
dus 2 auto's in een klap.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
10-09-2007 22:31 #681594
door V300 register
Enig onderhoud aan carosserie en chassis doet wonderen.
hods;35400 schreef : clou van het verhaal:
Enig onderhoud aan carosserie en chassis doet wonderen.
Moderators: Mark Smeets