marktonderzoek autotransport
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
12-03-2007 21:45 #625616
door V300 register
marktonderzoek autotransport is gemaakt door V300 register
***moderator ik weet niet of ik dit in het cafe mag plaatsen.. maar als het niet mocht dan zie ik het wel verdwijnen***
[mod] Geen probleem. [/mod]
Geachte Website / forumbezoeker,
Graag wil ik als zelfstandige ondernemer aan de gang, en wil om te kijken of mijn plannetje zin heeft een klein markt-onderzoekje bij u doen.
Ik vraag hiervoor uw medewerking om serieus antwoord te geven op enkele vragen.
Ik wil namelijk kijken of het haalbaar is en lonend om een bedrijfje op te starten tbv. het transporteren van
Oldtimers, zowel van en naar beurzen en tentoonstellingen als naar de spuiterij of garage of andere bestemmingen, ook van uit het buitenland naar Nederland vervoeren van uw daar aangeschafte of met pech gestrande oldtimer behoort tot de mogelijkheden, in heel West Europa.
luxe personenwagens, voor handelaren en garage's maar ook voor u, en binnen heel West Europa.
Race & Rally-wagens en concept-cars vervoeren naar circuit of beurs/tentoonstelling binnen west europa.
4x4 terreinwagens. (mits geen formaatje big-foot)
loop sloop en schadewagens (mits rollend) ook in heel West europa behalve de sloopwagens.
boten en caravans (seizoensgebonden transport) ook binnen heel West Europa
Ook wil ik voor u de in het buitenland gekochte auto voor u ophalen en indien gewenst daar ook voor u bekijken of de wagen voldoet aan uw eisen en betalen aan de verkoper.
Dit allemaal tegen uiterst betaalbare prijzen.
7 dagen per week service, klant kan indien gewenst gewoon meerijden.
Het op te starten bedrijfje zal bij de kamer van koophandel ingeschreven worden en een btw nummer dragen.
Ook zal er aan de transportvergunningplicht worden voldaan.
Starttarief € 40,-
km prijs binnenland € 0,40
km prijs buitenland € 0,50
VOOR OLDTIMERCLUBS EN LEDEN DIE KUNNEN AANTONEN LID TE ZIJN VAN EEN OLDTIMERCLUB OF VERENIGING GELD EEN KORTING VAN € 20 OP DE TOTALE RITPRIJS BINNEN NEDERLAND, EN €40,-KORTING OP DE TOTALE RITPRIJS ALS HET OM EEN RIT NAAR HET BUITENLAND GAAT.
*** mijn vragen aan u. ***
1. Maakt u wel eens gebruik van betaald autotransport, uitgevoerd door een bedrijf .
2. Is er behoefte aan betaalbaar transport dat door een oldtimerliefhebber wordt uitgevoerd met een persoonlijke benadering.
(iemand die van zijn hobby zijn werk wil maken)
3. Kunt u benoemen waarom er of WEL of GEEN interesse zou zijn in de door mij aangeboden betaalbare autotransport.
4. zou u indien nodig gebruik willen maken van mijn diensten, en zo ja/nee waarom dan wel/niet.
Graag ontvang ik uw antwoord op de 4 bovenstaande vragen per e-mail.
U kunt uw antwoord sturen naar :
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Vriendelijk dank voor uw medewerking.
Rene
[mod] Geen probleem. [/mod]
Geachte Website / forumbezoeker,
Graag wil ik als zelfstandige ondernemer aan de gang, en wil om te kijken of mijn plannetje zin heeft een klein markt-onderzoekje bij u doen.
Ik vraag hiervoor uw medewerking om serieus antwoord te geven op enkele vragen.
Ik wil namelijk kijken of het haalbaar is en lonend om een bedrijfje op te starten tbv. het transporteren van
Oldtimers, zowel van en naar beurzen en tentoonstellingen als naar de spuiterij of garage of andere bestemmingen, ook van uit het buitenland naar Nederland vervoeren van uw daar aangeschafte of met pech gestrande oldtimer behoort tot de mogelijkheden, in heel West Europa.
luxe personenwagens, voor handelaren en garage's maar ook voor u, en binnen heel West Europa.
Race & Rally-wagens en concept-cars vervoeren naar circuit of beurs/tentoonstelling binnen west europa.
4x4 terreinwagens. (mits geen formaatje big-foot)
loop sloop en schadewagens (mits rollend) ook in heel West europa behalve de sloopwagens.
boten en caravans (seizoensgebonden transport) ook binnen heel West Europa
Ook wil ik voor u de in het buitenland gekochte auto voor u ophalen en indien gewenst daar ook voor u bekijken of de wagen voldoet aan uw eisen en betalen aan de verkoper.
Dit allemaal tegen uiterst betaalbare prijzen.
7 dagen per week service, klant kan indien gewenst gewoon meerijden.
Het op te starten bedrijfje zal bij de kamer van koophandel ingeschreven worden en een btw nummer dragen.
Ook zal er aan de transportvergunningplicht worden voldaan.
Starttarief € 40,-
km prijs binnenland € 0,40
km prijs buitenland € 0,50
VOOR OLDTIMERCLUBS EN LEDEN DIE KUNNEN AANTONEN LID TE ZIJN VAN EEN OLDTIMERCLUB OF VERENIGING GELD EEN KORTING VAN € 20 OP DE TOTALE RITPRIJS BINNEN NEDERLAND, EN €40,-KORTING OP DE TOTALE RITPRIJS ALS HET OM EEN RIT NAAR HET BUITENLAND GAAT.
*** mijn vragen aan u. ***
1. Maakt u wel eens gebruik van betaald autotransport, uitgevoerd door een bedrijf .
2. Is er behoefte aan betaalbaar transport dat door een oldtimerliefhebber wordt uitgevoerd met een persoonlijke benadering.
(iemand die van zijn hobby zijn werk wil maken)
3. Kunt u benoemen waarom er of WEL of GEEN interesse zou zijn in de door mij aangeboden betaalbare autotransport.
4. zou u indien nodig gebruik willen maken van mijn diensten, en zo ja/nee waarom dan wel/niet.
Graag ontvang ik uw antwoord op de 4 bovenstaande vragen per e-mail.
U kunt uw antwoord sturen naar :
Vriendelijk dank voor uw medewerking.
Rene
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Minder
Meer
14-03-2007 15:19 #660869
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic marktonderzoek autotransport
Dat zijn zo op het eerste gezicht behoorlijk nette prijzen. Daar kun je bijna zelf niet voor rijden als je geen "adresje" hebt...
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
14-03-2007 15:46 #660870
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic marktonderzoek autotransport
uit de discussie op dafclub forum blijkt dat de kilometerprijs al gaat tellen vanaf de plaats van vertrek van de autotransporter (dus niet alleen de kilometers van opladen naar afzetten)
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Minder
Meer
14-03-2007 15:48 #660871
door Jeroen van Bodegom
Dan kan ie maar beter in de buurt wonen...
Ambulance huren en achter de 740 hangen en pa met E-achter-B inschakelen is dus goedkoper...
Ambulance huren en achter de 740 hangen en pa met E-achter-B inschakelen is dus goedkoper...
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
15-03-2007 15:50 #660944
door V300 register
leden van oldtimerclubs en verenigingen krijgen korting !!!
en de prijzen die ik noem zijn ook nog maar richtprijzen, deze zullen nog aangepast worden als de accountant naar het totaalplaatje gekeken heeft.
zal eerder 36 a 38 ct worden p km.
en mischien wel gewoon 40 ct maar dan reken ik van af opladen van uw voertuig tot dat ik bij mij thuis voor de deur sta. ipv van startpunt tot startpunt te berekenen.
en de prijzen die ik noem zijn ook nog maar richtprijzen, deze zullen nog aangepast worden als de accountant naar het totaalplaatje gekeken heeft.
zal eerder 36 a 38 ct worden p km.
en mischien wel gewoon 40 ct maar dan reken ik van af opladen van uw voertuig tot dat ik bij mij thuis voor de deur sta. ipv van startpunt tot startpunt te berekenen.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Minder
Meer
15-03-2007 16:20 #660945
door Jeroen van Bodegom
Zeker als je geen "Pa met E-achter-B" en een "adresje" om een ambulance te huren hebt zijn het hele redelijke prijzen.
Vaak kost een ambulance huren al meer dan het starttarief, dus dat heb je er al uit, zeker met korting.
Goed initiatief lijkt me.
Vaak kost een ambulance huren al meer dan het starttarief, dus dat heb je er al uit, zeker met korting.
Goed initiatief lijkt me.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
22-04-2007 14:15 #664439
door V300 register
het plan is klaar en ingediend, nu maar afwachten...en duimen draaien...en verder sleutelen aan de daf.
kijk eens op www.deautokoerier.nl
kijk eens op www.deautokoerier.nl
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
25-08-2007 10:44 #680465
door V300 register
......Het uwv is uit haar winterslaap gekomen, ik mag eindelijk binnen 2 weken mijn bedrijfskrediet ontvangen....
extra activiteit er bij... auto-import .
extra activiteit er bij... auto-import .
Moderators: Mark Smeets