Voor (foto)verslagen van afgeronde klussen
De Secundaire vario vervangen op steuntjes in 4 uur
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
07-05-2007 22:21 #668478
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic De Secundaire vario vervangen op steuntjes in 4 uur
yep. links loopt nooit los.
eigenlijk hadden ze voor de goede gang van zaken de schroefdraad aan de rechterkant, andersom erop moeten snijden. dan was het hele verhaal nooit een probleem geworden.
eigenlijk hadden ze voor de goede gang van zaken de schroefdraad aan de rechterkant, andersom erop moeten snijden. dan was het hele verhaal nooit een probleem geworden.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
08-05-2007 18:19 #668627
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic De Secundaire vario vervangen op steuntjes in 4 uur
En als de moer eraf loopt, dan.....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
08-05-2007 18:27 #668632
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic De Secundaire vario vervangen op steuntjes in 4 uur
KLAP -> rammel rammel rammel.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
08-05-2007 19:51 #668639
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic De Secundaire vario vervangen op steuntjes in 4 uur
En schade ofzo? Wat valt er dan af/onderuit?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
08-05-2007 23:23 #668670
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic De Secundaire vario vervangen op steuntjes in 4 uur
Rol komt van de as af.. Rest kun je wel voorstellen denk.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
09-05-2007 09:26 #668687
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic De Secundaire vario vervangen op steuntjes in 4 uur
Bedoelen jullie dat dat rechter wiel er gewoon afloopt van de achterste automaat? Maar dan kun je toch nog veder rijden, eventjes dan, haal je gewoon de riem eraf, op 1 riem rijd die ook wel....
Hij moet natuurlijk wel snel vervangen worden dan...
Hij moet natuurlijk wel snel vervangen worden dan...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
09-05-2007 09:44 #668689
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic De Secundaire vario vervangen op steuntjes in 4 uur
Voorkomen is beter dan genezen...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
09-05-2007 22:11 #668771
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic De Secundaire vario vervangen op steuntjes in 4 uur
klopt, op 1 riem kun je wel rijden, maar als de poelie eraf is, is er geen poelie meer waar de oliekeerring op kan afdichten, en slinger je dus zoetjes aan alle olie uit de bak. met de halve poelie nog op de plek zonder riem kan het mogelijk wel, maar toch allemaal nogal precair...
als alleen de riem breekt is het geen probleem.
als alleen de riem breekt is het geen probleem.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
14-05-2007 21:42 #669286
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic De Secundaire vario vervangen op steuntjes in 4 uur
He ik blijf vragen. Een vario van een 343 kan gewoon in eentje van een 340 toch? zonder problemen, ook deels (alleen de secundaire bijvoorbeeld)
Een vario van een daf kan er niet in, tenzij je er aanpassingen op maakt. Zoiets zag ik op internet staan namelijk! Klopt dat?
Een vario van een daf kan er niet in, tenzij je er aanpassingen op maakt. Zoiets zag ik op internet staan namelijk! Klopt dat?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
01-07-2007 19:52 #673734
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic De Secundaire vario vervangen op steuntjes in 4 uur
Hoi, wie al eens een secundair vervangen heeft, komt er achter dat de laaste twee moeren, (of liever gezegd de eerste die meteen achter de benzine tank zitten) Zeer sterk aan roest onderhevig zijn. ZO sterk dat het bijna niet lukt ze los te krijgen. Een slijptol kan er ook bijna niet bij, en gezien de plek (benzine tank) ook niet de slimste optie.
Hoe doen jullie dat?
Hoe doen jullie dat?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Mark Smeets