Voorbalk '85 en '89 uitwisselbaar?
- V300 register
- Verbannen
Indien niet gelijk, hoe groot is het verschil? (iets met het ontbreken van een deel van de balk nu, liever een voorbalk die niet geheel netjes conform model is dan een die gedeeltelijk ontbreekt)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- Steven340
- Nieuw lid
iets omlaag scrollen
Kun je inspiratie opdoen hoe je zo'n balk kunt vervangen.
- V300 register
- Verbannen
Het past aan de zijkanten niet en je krijgt de spatborden niet goed aangesloten.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Deze wil ik niet verkopen, maar als ik je eventueel kan helpen door te ruilen met een mkIII voorbalk vind ik dat geen probleem.
- V300 register
- Verbannen
Of moeten we het enkel doen met ''sloop'' auto voorbalken.
- V300 register
- Verbannen
NickN;248336 schreef : Om hierop in te haken, zijn voorbalken MK2 en of MK3 nog nieuw verkrijgbaar op de after market?
Of moeten we het enkel doen met ''sloop'' auto voorbalken.
Ze komen af en toe nog wel eens voorbij op marktplaats en dergelijken, maar worden volgens mij niet meer geproduceerd. Een voorbalk van een sloper zou ik nooit doen, dan kun je beter wat passends laten fabriceren. Een sloper heeft daar in 99,9% van de gevallen roest of beginnende roest.
- V300 register
- Verbannen
Voor een ruil tegen een mkII balk misschien wel handig, anders wordt het inderdaad re-contrueren.
- V300 register
- Verbannen
huysmans;248338 schreef : Voor een ruil tegen een mkII balk misschien wel handig, anders wordt het inderdaad re-contrueren.
Sorry, ik dacht dat je een nieuwe voorbalk kon krijgen. Als je een nieuwe mkIII voorbalk kunt krijgen is ruilen geen probleem, maar een nieuwe voorbalk ruilen tegen een gebruikte dat doe ik, zoals je zult begrijpen, liever niet. Een uitgeslepen voorbalk heb ik helaas niet voor je liggen.
Nu zou ik altijd reconstrueren verkiezen boven een gebruikte uitgeslepen voorbalk. Zeker als het enkel het onderste randje betreft kun je er een stalen strip voor in de plaats laten lassen. Heb je al wel iemand die deze werkzaamheden voor je kan uitvoeren?