kofferbak-ruil voor/tijdens/na het lustrum?
- Floris Schropp
- Nieuw lid
Bijvoorbeeld 2 goede voorstoelen in het bekende rode stofje van de vroege series. Wat ik dan zoek is zowel een oud als nieuw model rembekrachtiger.
Is er een geschikt moment op de lustrumdag? Want dan zou ik deze thread graag gebruiken om een ruil-moment te organiseren. Rondom andere activiteiten is er vaak weinig concreet afgesproken, waardoor iedereen wel wat meebrengt maar ook weer mee terug neemt..
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Ik heb nog een erg mooie achterspoiler model "taartschep" liggen, die wil ik graag ruilen tegen de achterspoiler van het eerdere type.
Verder nog 1 lichtmetalen GLT-velg van het laatste type. Ik heb vele dozen vol onderdelen (ook veel plaatwerk), met name voor de oudere modellen, dus als iemand iets zoekt... doe de oproep hier, en zet er gelijk even bij wat je zelf te ruil hebt
- V300 register
- Verbannen
Zelf heb ik ook nog best een aantal dingen die meegaan, misschien zijn ze interessant voor iemand. Onder andere:
-NOS GLT-spoiler, type sedan
-NOS mistlampset
-NOS tellerpaneel middenconsole
-Sportstuur met 300-serie naaf
Ik heb nog wel meer spullen die eventueel wegmogen, echter is mijn ervaring dat je vooral veel meesleept en naderhand alles weer mee terug kunt nemen. Vandaar dat ik er zelf voor kies enkel vooraf afgesproken spullen mee te nemen. Dan zit je ook niet met het gebrek in tijd.
@Joost, ik heb nog zo'n spoiler liggen die jij bedoelt, echter is dat echt een opknapper in zeer matige staat. Kun je daar wat mee?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Als de tapeinden zijn afgebroken kan ik er iig al niet veel meer mee.
- Mark Smeets
- Moderator
powerflux;240764 schreef : Is er een geschikt moment op de lustrumdag? Want dan zou ik deze thread graag gebruiken om een ruil-moment te organiseren. Rondom andere activiteiten is er vaak weinig concreet afgesproken, waardoor iedereen wel wat meebrengt maar ook weer mee terug neemt..
Zoals Bart al aangeeft is het een druk programma. Maar een ruil momentje moet toch altijd wel in te plannen zijn, zeker als je hier van te voren al hebt afgesproken wat en met wie je spullen gaat ruilen / kopen / verkopen.
Ik zou het alleen niet meteen 's ochtends doen. Museum gaat om 10 open en dan verzamelen we ook, eerste rondleidingen starten al om half 11. Dus niet te lang buiten blijven hangen
- Steven340
- Nieuw lid
Koop hem graag over, de mijne iesh weer kaput
- V300 register
- Verbannen
volvofiel;240775 schreef : hangt van je definitie van 'opknapper' af
Als de tapeinden zijn afgebroken kan ik er iig al niet veel meer mee.
Eén van de vier tapeinden zijn afgebroken zag ik, en het rubber is aan de achterkant wat gescheurd.
- Mark Smeets
- Moderator
- André Minet
- Nieuw lid
NOS of bbb bovenste waterslang volvo 340 b14 en idem thermostaat
De mijne is van de week door de wegenwacht ingekort en de thermostaat verwijderd
Ruilen kan met NOS onderdelen voornamelijk voor 343 en vroege 340
Mvg
André
- Floris Schropp
- Nieuw lid
powerflux;240764 schreef : Ik heb nog enkele v300 delen die ik wel wil ruilen tegen andere.
Bijvoorbeeld 2 goede voorstoelen in het bekende rode stofje van de vroege series. Wat ik dan zoek is zowel een oud als nieuw model rembekrachtiger.
Is er een geschikt moment op de lustrumdag? Want dan zou ik deze thread graag gebruiken om een ruil-moment te organiseren. Rondom andere activiteiten is er vaak weinig concreet afgesproken, waardoor iedereen wel wat meebrengt maar ook weer mee terug neemt..
Naast de rembekrachtigers zoek ik ook nog een uitstekende aandrijfas voor een vario. De stoelen moeten weg.
Ik heb nog een complete slotenset (sleutels, contactslot, deurgrepen voor+achter etc.) die geruild kan worden. Ook nog een centrale vergrendelingsset!