Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.
avond/nachtrit Utrecht V3C en V480
- André Minet
- Nieuw lid
Minder
Meer
31-08-2014 23:09 #633416
door André Minet
avond/nachtrit Utrecht V3C en V480 is gemaakt door André Minet
Avond/Nachtrit V3C en V480 register Utrecht 11 oktober
Hierbij nodigt de Volvo 300 Club (V3C) jullie uit voor deelname aan haar avond-/ nachtrit op 11 oktober aanstaande. Leden van het volvo 480 register zijn hiervoor ook uitgenodigd.
In tegenstelling tot de afgelopen jaren zal de toertocht beschrijving geen puzzel zijn
(nu echt) maar er zitten voor de
liefhebbers wel een aantal vragen bij de toertocht beschrijving te beantwoorden op een unieke locatie.
Ik stel zelf wat prijzen beschikbaar voor de 3 beste teams van zowel het 480 register als van V3C.
Let op : tijd is geen issue dus rij rustig.
We starten bij de Burger King aan de A27 West zijde in Nieuwegein bij de afslag Houten en gaan dan via Vianen en Nieuwegein de stad Utrecht in.
Lengte van de rit is circa 80 ? 90 km ervan uitgaande dat er in 1 keer goed gereden wordt.
Alle consumpties (start, finish en evt. onderweg )zijn voor eigen rekening zoals te doen gebruikelijk bij
dit soort evenementen van V3C.
We starten bij dus bij de Burger King maar zullen op een andere locatie finishen.
Tanken kan hier ook , toiletbezoek (let op kost 50 cent)en voor de liefhebbers is er ook een restaurant aanwezig.
Neem aub allemaal een goede zaklantaarn en reservebatterijen mee en tevens een navigator / navigatrice .
Een routeplanner of goede kaart is ook nuttig.
Hoop dat jullie met minimaal 10 volvo?s 300 zullen deelnemen.
aanmelding is verplicht opDit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Na aanmelding krijgt U een ontvangstbevestiging en een routebeschrijving naar
de startplaats.
Mvg
Andr? Minet
EVC Coordinator V3C b.d.
-
- .
Hierbij nodigt de Volvo 300 Club (V3C) jullie uit voor deelname aan haar avond-/ nachtrit op 11 oktober aanstaande. Leden van het volvo 480 register zijn hiervoor ook uitgenodigd.
In tegenstelling tot de afgelopen jaren zal de toertocht beschrijving geen puzzel zijn
(nu echt) maar er zitten voor de
liefhebbers wel een aantal vragen bij de toertocht beschrijving te beantwoorden op een unieke locatie.
Ik stel zelf wat prijzen beschikbaar voor de 3 beste teams van zowel het 480 register als van V3C.
Let op : tijd is geen issue dus rij rustig.
We starten bij de Burger King aan de A27 West zijde in Nieuwegein bij de afslag Houten en gaan dan via Vianen en Nieuwegein de stad Utrecht in.
Lengte van de rit is circa 80 ? 90 km ervan uitgaande dat er in 1 keer goed gereden wordt.
Alle consumpties (start, finish en evt. onderweg )zijn voor eigen rekening zoals te doen gebruikelijk bij
dit soort evenementen van V3C.
We starten bij dus bij de Burger King maar zullen op een andere locatie finishen.
Tanken kan hier ook , toiletbezoek (let op kost 50 cent)en voor de liefhebbers is er ook een restaurant aanwezig.
Neem aub allemaal een goede zaklantaarn en reservebatterijen mee en tevens een navigator / navigatrice .
Een routeplanner of goede kaart is ook nuttig.
Hoop dat jullie met minimaal 10 volvo?s 300 zullen deelnemen.
aanmelding is verplicht op
Na aanmelding krijgt U een ontvangstbevestiging en een routebeschrijving naar
de startplaats.
Mvg
Andr? Minet
EVC Coordinator V3C b.d.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
Minder
Meer
01-09-2014 08:31 #950326
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic avond/nachtrit Utrecht V3C en V480
Andr?, top voor het regelen van dit evenement!
Ik mis alleen nog de start tijd en eventueel de verwachte eindtijd
Ik mis alleen nog de start tijd en eventueel de verwachte eindtijd
- André Minet
- Nieuw lid
Minder
Meer
01-09-2014 19:00 #950339
door André Minet
Beantwoord door André Minet in topic avond/nachtrit Utrecht V3C en V480
verzamelen tussen 20 en 21 u
starten tussen 21 en 22 u
verwachte eindtijd tussen 12 en 0100 u
mvg
Andre
starten tussen 21 en 22 u
verwachte eindtijd tussen 12 en 0100 u
mvg
Andre
- Mark Smeets
- Moderator
Minder
Meer
02-10-2014 21:03 #950993
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic avond/nachtrit Utrecht V3C en V480
Ik hoorde van Andr? dat er nog niet zoveel aanmeldingen zijn.. kom op mensen! Ik ben in elk geval van de partij!
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
02-10-2014 21:43 #950995
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic avond/nachtrit Utrecht V3C en V480
Ik doe ook mee!
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
04-10-2014 16:08 #951013
door V300 register
Wij zijn met waarschijnlijk 3 auto's van de partij!
- Floris Schropp
- Nieuw lid
Minder
Meer
06-10-2014 18:39 #951099
door Floris Schropp
Beantwoord door Floris Schropp in topic avond/nachtrit Utrecht V3C en V480
Ik zal de komende weekenden hard nodig hebben om bij te slapen, maar wil iedereen een leuke nachtrit toewensen Nachtritten zijn immers leuk.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
06-10-2014 23:38 #951105
door V300 register
Zaterdag ergens anders naar toilet......
Smerigste wc van Nederland in Nieuwegein
Zaterdag 28 mei 2005
Het televisie programma 'Kassa' deed onlangs een landelijke test van de wc's van tankstations langs de snelwegen. Hoe schoon is de bril, welke bacteri?n kleven er aan de kraan, en is de zeep wel echt hygi?nisch? Kassa heeft zaterdag antwoord gegeven op de vraag of we met een gerust hart een bezoek kunnen brengen aan het tankstationtoilet, of dat we de plas moeten ophouden tot we thuis zijn.In totaal werden door onderzoekers op 18 en 19 mei 89 tankstations langs de snelwegen bezocht. Daar zaten Shell, Esso, Texaco, BP, Total, Q8 en Gulf bij. Bij elke pomp werden de heren- en de damestoiletten bezocht. Van de wc-bril werden 2 monsters genomen, evenals van de deurkruk en verder van het hendeltje van de zeepdispenser en van de zeep zelf. Er zijn in totaal ruim 1000 monsters onderzocht en geanalyseerd door de Universiteit van Wageningen.Gemiddeld kregen de toiletten een 6,0. Het tankstation BP De Kroon, langs de A27 bij Nieuwegein, haalde een dikke onvoldoende, een 3,0 en kreeg daarmee het predikaat: 'Smerigste wc van Nederland'.
Smerigste wc van Nederland in Nieuwegein
Zaterdag 28 mei 2005
Het televisie programma 'Kassa' deed onlangs een landelijke test van de wc's van tankstations langs de snelwegen. Hoe schoon is de bril, welke bacteri?n kleven er aan de kraan, en is de zeep wel echt hygi?nisch? Kassa heeft zaterdag antwoord gegeven op de vraag of we met een gerust hart een bezoek kunnen brengen aan het tankstationtoilet, of dat we de plas moeten ophouden tot we thuis zijn.In totaal werden door onderzoekers op 18 en 19 mei 89 tankstations langs de snelwegen bezocht. Daar zaten Shell, Esso, Texaco, BP, Total, Q8 en Gulf bij. Bij elke pomp werden de heren- en de damestoiletten bezocht. Van de wc-bril werden 2 monsters genomen, evenals van de deurkruk en verder van het hendeltje van de zeepdispenser en van de zeep zelf. Er zijn in totaal ruim 1000 monsters onderzocht en geanalyseerd door de Universiteit van Wageningen.Gemiddeld kregen de toiletten een 6,0. Het tankstation BP De Kroon, langs de A27 bij Nieuwegein, haalde een dikke onvoldoende, een 3,0 en kreeg daarmee het predikaat: 'Smerigste wc van Nederland'.
- André Minet
- Nieuw lid
Minder
Meer
07-10-2014 08:44 #951106
door André Minet
Beantwoord door André Minet in topic avond/nachtrit Utrecht V3C en V480
Hoi Wim,
bedankt voor de tip;
Ik bedoelde echter de toiletten bij de Burger King waar je 50 cent voor moet betalen en
die heb ik gecheckt visueel en dat zag er beter uit ....
Hadden ze die ook getest?
mvg
Andre
bedankt voor de tip;
Ik bedoelde echter de toiletten bij de Burger King waar je 50 cent voor moet betalen en
die heb ik gecheckt visueel en dat zag er beter uit ....
Hadden ze die ook getest?
mvg
Andre
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
07-10-2014 09:14 #951107
door V300 register
Daarnaast mag ik hopen dat ze 9 jaar later er ondertussen wel iets aan gedaan hebben
Moderators: Mark Smeets