Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.
Volvo Klassieker Beurs 2014
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
17-08-2014 01:44 #633390
door V300 register
Volvo Klassieker Beurs 2014 is gemaakt door V300 register
Beste clubleden,
De eerste vergadering van de beurscommissie zit er weer op! Bij deze dus het enige echte offici?le topic over hoe deze dagen er dit jaar uit gaan zien.
De Volvo Klassieker Beurs, wat is dat?
In het kort, dit is de jaarlijks terugkerende beurs rond oldtimers van het merk Volvo. De grootste beurs van Europa zelfs.
Op deze beurs vind je verschillende dingen terug, Verkopers van auto's, verkopers van onderdelen en accessoires (ook voor de 300-serie), een kofferbakverkoop, ?n natuurlijk de verschillende stands van de clubs!
Voor meer info: www.volvobeurs.nl/
De beurs vindt dit jaar plaats op 27 en 28 september 2014, opnieuw in Rosmalen bij het Autotron.
Een impressie van editie 2013:
[youtube]wbiws58kR98[/youtube]
Wat doet de Volvo 300 Club?
De Volvo 300 Club is uiteraard weer aanwezig bij editie 2014, met onze stand. Dit jaar met frisse nieuwe idee?n!
We gaan op de sportieve toer, met het vakantiegevoel nog in gedachten, en bovendien heeft de beurscommissie de opdracht gekregen om wat gezelligs te verzinnen. Dat belooft dus weer een mooi feestje te worden :yesyes:
Vorig jaar hadden we het sedan-feestje, met de unieke combinatie van een full-option 360 GLE, een prachtige 340 GL, en een 340 GLE Millionaire.
Na een laatste eerbetoon bij deze impressie van vorig jaar zullen deze auto's dit jaar natuurlijk niet terugkomen. Dit jaar krijgen we wat meer variatie, met een snelle aandachtstrekker, en een vrij uniek maar oer-hollandse beeld* .
De rest blijft natuurlijk nog even een verrassing, maar het wordt mooi!
Verder hebben we bij de vorige edities verschillende succesverhalen die natuurlijk gewoon weer herhaald worden: de clubwinkel is weer aanwezig, Born Built Beauties wordt opnieuw uitgenodigd, en uiteraard de gezellige ontmoetingsplaats voor liefhebbers van de 300-serie.
Daarnaast willen we als beurscommissie opnieuw de mogelijkheid bieden voor clubleden om spullen te kopen ?n aan te bieden bij de stand.
Maar wij hebben jullie hulp nodig!
Standbemanning
Wij hebben standbemanning nodig om te helpen. Dit is een gezellige bezigheid van 9:30 tot 17:30. Dit heeft als grote voordeel dat je gratis de beurs binnen mag, ?n (indien gewenst) gratis je onderdelen mag aanbieden op onze stand** Uiteraard is de mogelijkheid er om tussendoor op de beurs rond te kijken.
Deze dagen/tijden zijn beschikbaar. Ben er snel bij want er zijn maar beperkt aantal plaatsen!
-Zaterdag 27-9; 9:30-17:30
-Zondag 28-9; 9:30-17:30
Opgeven kan (bij voorkeur) via dit topic, of een priv?berichtje naar mij.
De uiterste datum is vrijdag 5 september.
Onderdelenverkoop
We hebben ongeveer 2m? beschikbaar op de stand voor clubleden om hun Volvo 300-serie gerelateerde zaken aan te bieden**. Het maakt niet uit wat je aanbiedt, als het maar met de Volvo 300-serie te maken heeft.
Om dit idee praktisch haalbaar te houden is het de bedoeling dat de aanbieder zelf zorgt voor zijn onderdelen. De club stelt enkel de plaats ter beschikking, de aanbieder van onderdelen regelt de rest.
Indien er te weinig interesse is om de kraam op te vullen zorg ik voor onderdelen uit mijn eigen voorraad, zodat onze stand ook altijd interessant is voor mensen die onderdelen zoeken.
Tot de Volvo Klassieker Beurs!
*Mits de auto's die wij in gedachten hebben beschikbaar zijn.
**De plaats die er is voor het uitstallen van onderdelen is afhankelijk van het aantal mensen dat onderdelen wil aanbieden. Uiteraard moeten onderdelen op of bij de stand passen. Bij grote onderdelen of twijfel, neem contact op met de beurscommissie.
Onderdelen aanbieden kan enkel wanneer de verkoper aanwezig is op de beurs .
De eerste vergadering van de beurscommissie zit er weer op! Bij deze dus het enige echte offici?le topic over hoe deze dagen er dit jaar uit gaan zien.
De Volvo Klassieker Beurs, wat is dat?
In het kort, dit is de jaarlijks terugkerende beurs rond oldtimers van het merk Volvo. De grootste beurs van Europa zelfs.
Op deze beurs vind je verschillende dingen terug, Verkopers van auto's, verkopers van onderdelen en accessoires (ook voor de 300-serie), een kofferbakverkoop, ?n natuurlijk de verschillende stands van de clubs!
Voor meer info: www.volvobeurs.nl/
De beurs vindt dit jaar plaats op 27 en 28 september 2014, opnieuw in Rosmalen bij het Autotron.
Een impressie van editie 2013:
[youtube]wbiws58kR98[/youtube]
Wat doet de Volvo 300 Club?
De Volvo 300 Club is uiteraard weer aanwezig bij editie 2014, met onze stand. Dit jaar met frisse nieuwe idee?n!
We gaan op de sportieve toer, met het vakantiegevoel nog in gedachten, en bovendien heeft de beurscommissie de opdracht gekregen om wat gezelligs te verzinnen. Dat belooft dus weer een mooi feestje te worden :yesyes:
Vorig jaar hadden we het sedan-feestje, met de unieke combinatie van een full-option 360 GLE, een prachtige 340 GL, en een 340 GLE Millionaire.
Na een laatste eerbetoon bij deze impressie van vorig jaar zullen deze auto's dit jaar natuurlijk niet terugkomen. Dit jaar krijgen we wat meer variatie, met een snelle aandachtstrekker, en een vrij uniek maar oer-hollandse beeld* .
De rest blijft natuurlijk nog even een verrassing, maar het wordt mooi!
Verder hebben we bij de vorige edities verschillende succesverhalen die natuurlijk gewoon weer herhaald worden: de clubwinkel is weer aanwezig, Born Built Beauties wordt opnieuw uitgenodigd, en uiteraard de gezellige ontmoetingsplaats voor liefhebbers van de 300-serie.
Daarnaast willen we als beurscommissie opnieuw de mogelijkheid bieden voor clubleden om spullen te kopen ?n aan te bieden bij de stand.
Maar wij hebben jullie hulp nodig!
Standbemanning
Wij hebben standbemanning nodig om te helpen. Dit is een gezellige bezigheid van 9:30 tot 17:30. Dit heeft als grote voordeel dat je gratis de beurs binnen mag, ?n (indien gewenst) gratis je onderdelen mag aanbieden op onze stand** Uiteraard is de mogelijkheid er om tussendoor op de beurs rond te kijken.
Deze dagen/tijden zijn beschikbaar. Ben er snel bij want er zijn maar beperkt aantal plaatsen!
-Zaterdag 27-9; 9:30-17:30
-Zondag 28-9; 9:30-17:30
Onderdelenverkoop
We hebben ongeveer 2m? beschikbaar op de stand voor clubleden om hun Volvo 300-serie gerelateerde zaken aan te bieden**. Het maakt niet uit wat je aanbiedt, als het maar met de Volvo 300-serie te maken heeft.
Om dit idee praktisch haalbaar te houden is het de bedoeling dat de aanbieder zelf zorgt voor zijn onderdelen. De club stelt enkel de plaats ter beschikking, de aanbieder van onderdelen regelt de rest.
Indien er te weinig interesse is om de kraam op te vullen zorg ik voor onderdelen uit mijn eigen voorraad, zodat onze stand ook altijd interessant is voor mensen die onderdelen zoeken.
Tot de Volvo Klassieker Beurs!
*Mits de auto's die wij in gedachten hebben beschikbaar zijn.
**De plaats die er is voor het uitstallen van onderdelen is afhankelijk van het aantal mensen dat onderdelen wil aanbieden. Uiteraard moeten onderdelen op of bij de stand passen. Bij grote onderdelen of twijfel, neem contact op met de beurscommissie.
Onderdelen aanbieden kan enkel wanneer de verkoper aanwezig is op de beurs .
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Minder
Meer
17-08-2014 20:53 #949866
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Volvo Klassieker Beurs 2014
De Clubwinkel is ook aanwezig op de V3C-stand!
Het volledige assortiment gaat mee, ook Volvo-badlakens, Volvo-startkabels, stickers en vele andere leuke artikelen.
We gaan er weer wat moois van maken dit jaar!
Het volledige assortiment gaat mee, ook Volvo-badlakens, Volvo-startkabels, stickers en vele andere leuke artikelen.
We gaan er weer wat moois van maken dit jaar!
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
17-08-2014 21:35 #949869
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo Klassieker Beurs 2014
Ik ben dat weekend vrij dus ik kom de zaterdag wel ff gluren met terror #1 & 2
- Wouter Borsje
- Premium lid
Minder
Meer
17-08-2014 21:39 #949870
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Volvo Klassieker Beurs 2014
Klinkt goed allemaal zeg!, ik ben voornemens er dit jaar ook weer eens heen te gaan.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
18-08-2014 09:53 #949879
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo Klassieker Beurs 2014
Ik ben dat weekend aan het zeilen in Friesland, dus laat ik deze editie weer even aan mij voorbij gaan... Maar voor allen die w?l gaan: Veel plezier en succes!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Minder
Meer
18-08-2014 17:14 #949886
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Volvo Klassieker Beurs 2014
We willen graag nog even benadrukken dat we dit jaar weer UNIEKE auto's op de stand hebben staan!
Allemaal komen dus!
Allemaal komen dus!
- Floris Schropp
- Nieuw lid
Minder
Meer
18-08-2014 18:24 #949891
door Floris Schropp
Beantwoord door Floris Schropp in topic Volvo Klassieker Beurs 2014
RSX?
- Mark Smeets
- Moderator
Minder
Meer
18-08-2014 19:52 #949897
door Mark Smeets
Haha mijn gedachte ook!
Rsx 1 en 2 en een rotte r-sport?
Beantwoord door Mark Smeets in topic Volvo Klassieker Beurs 2014
powerflux;231212 schreef : RSX?
Haha mijn gedachte ook!
Rsx 1 en 2 en een rotte r-sport?
- Wouter Borsje
- Premium lid
Minder
Meer
18-08-2014 20:08 #949898
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Volvo Klassieker Beurs 2014
Ik was zonet weer even bezig met de reserve cvt, en dacht ineens dat het misschien leuk zou zijn om die eenmaal opgeknapt (met oude riemen weliswaar nog) op de V3C stand neer te zetten, al wordt ??n en ander dan wel erg kort dag.
Wellicht dan iets voor volgend jaar met een oude boormachine op 230V aan de ingaande as om de werking aan te tonen (mits deze daarvoor voldoende power heeft...), en een vacu?mpompje i.c.m een emvk om geforceerd op en terug te schakelen.
Wellicht dan iets voor volgend jaar met een oude boormachine op 230V aan de ingaande as om de werking aan te tonen (mits deze daarvoor voldoende power heeft...), en een vacu?mpompje i.c.m een emvk om geforceerd op en terug te schakelen.
- Steven340
- Nieuw lid
Minder
Meer
18-08-2014 20:13 #949899
door Steven340
Beantwoord door Steven340 in topic Volvo Klassieker Beurs 2014
Dat is een leuk idee, moet moet je meteen een statief voor lassen en voor het mooie meteen een achteras met wielen :f
Voor het complete overzicht dan
Voor het complete overzicht dan
Moderators: Mark Smeets