Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.
Wie wil er meedoen aan een nachtrit omgeving Utrecht 11/10?
- André Minet
- Nieuw lid
Minder
Meer
21-06-2014 15:20 #633346
door André Minet
Wie wil er meedoen aan een nachtrit omgeving Utrecht 11/10? is gemaakt door André Minet
Allen,
wie wil er meedoen aan een nachtrit in de omgeving van Utrecht (stad)
op 11 oktober aanstaande?
Bedoeling is om daarvoor net zoals vorig jaar het v480 register ook uit te nodigen.
Ik organiseer het zelf.
Gewenste opkomst: minimaal 14 equipes zoals vorig jaar.
Zal er een leuke puzzel bij doen.
mvg
Andre
wie wil er meedoen aan een nachtrit in de omgeving van Utrecht (stad)
op 11 oktober aanstaande?
Bedoeling is om daarvoor net zoals vorig jaar het v480 register ook uit te nodigen.
Ik organiseer het zelf.
Gewenste opkomst: minimaal 14 equipes zoals vorig jaar.
Zal er een leuke puzzel bij doen.
mvg
Andre
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
- Premium lid
Minder
Meer
21-06-2014 15:49 #948814
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Wie wil er meedoen aan een nachtrit omgeving Utrecht 11/10?
Lijkt me best leuk, ik zet het voor nu nog even met een vraagteken in m'n agenda.
Doen daar ook weer Dafjes aan mee?
Doen daar ook weer Dafjes aan mee?
- André Minet
- Nieuw lid
Minder
Meer
21-06-2014 17:18 #948820
door André Minet
Beantwoord door André Minet in topic Wie wil er meedoen aan een nachtrit omgeving Utrecht 11/10?
kan de daf club ook uitnodigen als je wilt maar dit was oorspronkelijk bedoeld
voor v3c en het v480 register
mvg
andre
voor v3c en het v480 register
mvg
andre
- Wouter Borsje
- Premium lid
Minder
Meer
21-06-2014 17:39 #948822
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Wie wil er meedoen aan een nachtrit omgeving Utrecht 11/10?
Duidelijk, de vraag was niet bedoeld als een soort hint, meer omdat ik het gewoon heel leuk vind als er ook door mensen met een Daf aan deelgenomen wordt.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
21-06-2014 18:10 #948825
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Wie wil er meedoen aan een nachtrit omgeving Utrecht 11/10?
Ik kan nog niet zover vooruit kijken in de planning, maar ik ga er preventief vrij voor vragen :y:
Lijkt me wel leuk. Daarnaast heeft de provincie Utrecht (NH...) schitterende weggetjes (Hollandse Rading, Hilverdorp, Loosdrechtse Plassen (N403 :worship:), Laren, Naarden, etc.
Lijkt me wel leuk. Daarnaast heeft de provincie Utrecht (NH...) schitterende weggetjes (Hollandse Rading, Hilverdorp, Loosdrechtse Plassen (N403 :worship:), Laren, Naarden, etc.
- Mark Smeets
- Moderator
Minder
Meer
21-06-2014 19:00 #948829
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Wie wil er meedoen aan een nachtrit omgeving Utrecht 11/10?
Is een stukje rijden, maar lijkt me wel heel leuk om nog eens aan de nachtrit mee te doen! Als er niks belangrijks tussen komt doe ik zeker mee.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
Minder
Meer
21-06-2014 21:17 #948831
door Floris Schropp
Beantwoord door Floris Schropp in topic Wie wil er meedoen aan een nachtrit omgeving Utrecht 11/10?
ja, lijkt me heel erg leuk.
Maarrr... laat er dan wel extra zorg zijn dat de omschrijving klopt met de straatnaambordjes en niet met wat voor namen de locals gebruiken.
een beetje speuren hoort erbij, maar de instructies moet je letterlijk en zonder enige voorkennis kunnen volgen.
Maarrr... laat er dan wel extra zorg zijn dat de omschrijving klopt met de straatnaambordjes en niet met wat voor namen de locals gebruiken.
een beetje speuren hoort erbij, maar de instructies moet je letterlijk en zonder enige voorkennis kunnen volgen.
- André Minet
- Nieuw lid
Minder
Meer
17-08-2014 11:27 #949829
door André Minet
Beantwoord door André Minet in topic Wie wil er meedoen aan een nachtrit omgeving Utrecht 11/10?
de nachtrit gaat door daar er voldoende belangstelling van zowel V3C leden als van V480 register leden is.
Zal eea op VKB nog bespreken met de besturen van beide clubs
En Floris zou jij/ zouden jullie mij kunnen helpen met het uitzetten van de route?
In je eentje uitzetten is niet eenvoudig.
mvg
Andre
Zal eea op VKB nog bespreken met de besturen van beide clubs
En Floris zou jij/ zouden jullie mij kunnen helpen met het uitzetten van de route?
In je eentje uitzetten is niet eenvoudig.
mvg
Andre
- Floris Schropp
- Nieuw lid
Minder
Meer
18-08-2014 10:04 #949880
door Floris Schropp
Beantwoord door Floris Schropp in topic Wie wil er meedoen aan een nachtrit omgeving Utrecht 11/10?
Stel maar een weekend voor Andr?. Ik heb het vaak druk maar goed in het vooruit vastzetten scheelt veel. Eerst google maps en dan controleren in het echt? Zo doen we het met kamp ook met de speurtochten.
- Wouter Borsje
- Premium lid
Minder
Meer
18-08-2014 17:27 #949887
door Wouter Borsje
Ik lees het al, dat gaat helemaal goed komen!
Moderators: Mark Smeets