V3C BBQ 2014?
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Helaas hebben we net een nieuwbouwwoning gekocht. Op zich geen probleem, maar het is pas vanaf 2015 mogelijk om daar de V3C BBQ te organiseren.
Mijn ouders zijn zo vriendelijk geweest om ons tot de oplevering van ons nieuwe huis in hun huis te laten wonen om dubbele lasten te voorkomen.
Ik zal voorzichtig peilen of ze het OK vinden als ik de BBQ daar organiseer, maar reken er niet teveel op... :rolleyes: De parkeergelegenheid is daar ook niet zo geweldig als bij ons huidige (en toekomstige) huis.
Als er iemand is die zich opwerpt om ??nmalig een hele bende autogekken te ontvangen; treedt naar voren!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Ik heb onlangs een keer een barbeque met kampvuur (en heeeel veel bier) meegemaakt op een leuk plekje in Dordrecht, de kleine rug heet dat. Dat zou misschien zomaar eens een leuke locatie kunnen zijn als residentie v bodegom niet beschikbaar is zitten wel wat extra kosten aan vast maar dat is niet heel extreem.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
eipmiw;226846 schreef : Mijn vrouw wil een hondje..... Ik heb toegestemd mits de BBQ dit jaar bij ons kan:D
Wel het hondje na de BBQ aanschaffen... je weet maar nooit meer een stel Volvo fielen, bier en een BBQ.... kan zomaar ineens een hotdogje op het menu staan, terwijl dat niet de bedoeling was :woops::no_comment:
Klinkt gezellig, eerst hier eens kijken of het allemaal past tegen die tijd qua werk, financi?n etc etc
- BartJu
- Elite lid
- 245DL 1976 B21a AW71
- 16673-dummy
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
Kreeg onlangs nog op me donder van de huisarts na een bloedonderzoek, ik mocht wel eens wat vaker een borrel nemen....
Ondergetekende leeft op koffie, een peuk, en zo nu en dan wat melk.
- Mark Smeets
- Moderator
edit: Kelseys ouders hebben een hele grote tuin. Slapen kan aan de andere kant van het kanaal (400 m) in ons nieuwe huisje tegen die tijd wel.
Pakeerruimte is ook voldoende.
Enige minpunt, niet centraal.
- V300 register
- Verbannen
edit: voor de verwarring van mijn woonplaats: Liempde dus, bij Eindhoven.