nabespreking nachtrit 2008
- J. Ruiter
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
:pics:
Maar bewaar ook een paar mooie foto's voor in de volgende Volvoice!!!!
- J. Ruiter
- Verbannen
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
Het rustpunt bij de pier was een leuk bij een komen. Ook grappig was het rijden in een stoet naar de molen.
De routebeschrijving was heel duidelijk. Toch lukte het ons (Jeroen (H'sum), Esther, Morgan en ik) om een paar keer verkeert te rijden.
Tijdens het rijden door het landschap keek ik om me heen. Ik zag dat het platteland afgesloten werd door een "ring" van flatgebouwen en andere bebouwing. Het beeld van een behoorlijke verstedelijking van het landschap in het westland werd hierdoor bevestigd.
Mooi zijn die historische straat namen. zoals Oostveenseweg of Geestweg (afgeleid van geestgronden)
Heel veel Chappeau voor Peter en Cindy, die de puzzeltocht echt heel goed georganiseerd hebben.
P.S. voor de insiders: In het gras aan de waterkant heb ik mijn telefoon weer teruggevonden. J.L. en ik waren om ongeveer 3:30 thuis (zomertijd)
- J. Ruiter
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Erik;73242 schreef : In het gras aan de waterkant heb ik mijn telefoon weer teruggevonden. J.L. en ik waren om ongeveer 3:30 thuis (zomertijd)
die lag zeker naast m'n vario riemen:D:D:D
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
De varioriemen had de boer al op zijn trekker gemonteerd.........
Je had me goed te pakken, maar als het echt zo was geweest had ik je gewoon naar mijn schuur toegesleept, een andere vario gemonteerd, en had je daarna lekker naar huis kunnen rijden.
- V300 register
- Verbannen
Maarreh, Erik schreef
van wie waren die verse oliesporen op dat pad bij die molen nou?Ook grappig was het rijden in een stoet naar de molen
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Carioca;73260 schreef : van wie waren die verse oliesporen op dat pad bij die molen nou?
oh verrek! ik zou nog olie peilen:D:D:D