Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.
nabespreking VKB 2008
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
Minder
Meer
27-09-2008 00:53 #627957
door Doeke Dobma (GAST)
nabespreking VKB 2008 is gemaakt door Doeke Dobma (GAST)
Zo! Net thuis van de veemarkthallen. Samen met Erik, Paul, Rick, Robert en de familie Cobben de stand 'opgebouwd'. Mooi vloertje neergelegd(let op de symmetrie van de gekleurde tapijtdelen!) en met veel creativiteit de spandoeken opgehangen:D
De beide auto's staan er mooi bij.
Was erg gezellig om dit met deze mensen te doen. Naderhand wilden Erik, Paul en ik nog even wat eten bij Ikea, maar omdat mijn navigatiesysteem een toeristische route had uitgekozen kwamen we helaas te laat aan, want de keuken was al dicht.
Toen overlegd waar dan te eten. Erik wist nog wel wat 'in de buurt'. Nou als ie dat zegt, pas dan maar op;) Een half uur later en heel Utrecht dwars doorkruist kwamen we bij een shoarmatent aan alwaar we uiteindelijk dan nog heerlijk hebben kunnen eten. Was erg gezellig!
De beide auto's staan er mooi bij.
Was erg gezellig om dit met deze mensen te doen. Naderhand wilden Erik, Paul en ik nog even wat eten bij Ikea, maar omdat mijn navigatiesysteem een toeristische route had uitgekozen kwamen we helaas te laat aan, want de keuken was al dicht.
Toen overlegd waar dan te eten. Erik wist nog wel wat 'in de buurt'. Nou als ie dat zegt, pas dan maar op;) Een half uur later en heel Utrecht dwars doorkruist kwamen we bij een shoarmatent aan alwaar we uiteindelijk dan nog heerlijk hebben kunnen eten. Was erg gezellig!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Minder
Meer
27-09-2008 06:31 #729521
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic nabespreking VKB 2008
Pfff wat is het koud en mistig... hopelijk heeft Harry z'n verwarming aan:o
- J. Ruiter
- Verbannen
Minder
Meer
27-09-2008 11:13 #729529
door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic nabespreking VKB 2008
en die verwarming van een volvo 340/360 zijn echt goed..als je die op zijn warmst zet dan smelt je in je volvo...net een zweedse sauna
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
27-09-2008 15:04 #729538
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic nabespreking VKB 2008
Rick van Rijt had toch ook meegeholpen opbouwen? Of niet??
@Jeroen de Ruiter: Inderdaad... op een kwart wordt ie al erg warm...
@Jeroen de Ruiter: Inderdaad... op een kwart wordt ie al erg warm...
- Laurens Post
- Nieuw lid
Minder
Meer
27-09-2008 16:27 #729549
door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic nabespreking VKB 2008
en helemaal met de recirculatieknop.
- J. Ruiter
- Verbannen
Minder
Meer
27-09-2008 17:21 #729551
door J. Ruiter
zo,zeg dat wel zeg inderdaad...
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Minder
Meer
27-09-2008 19:31 #729568
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic nabespreking VKB 2008
mooie beurs, goed overzicht. leuke stands, ook de v3c stand zag er netjes uit. persoonlijk vind ik het enige nadeel de parkeerplek voor de 300 serie, helemaal aan de buitenkant, vlak voor de uitgang. maar desondanks liepen er bijna continue wel een paar mensen om de geparkeerde 300's heen. en er stonden plaatjes bij... de bruine gls op de stand was ook een prachtwagen zeg! kolere..
en ik heb gelijk bij ronald z'n auto even gespiekt hoe de jaloezie vastzit:D
en ik heb gelijk bij ronald z'n auto even gespiekt hoe de jaloezie vastzit:D
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Minder
Meer
27-09-2008 20:22 #729578
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic nabespreking VKB 2008
Het was gezellig vandaag:)
Sta je te praten, komt ineens de mafia eraan.... Kevin en Anjo.
Ik heb een aantal foto's gemaakt, maar m'n broer heeft de camera nu dus de foto's volgen morgen/overmorgen.
Sta je te praten, komt ineens de mafia eraan.... Kevin en Anjo.
Ik heb een aantal foto's gemaakt, maar m'n broer heeft de camera nu dus de foto's volgen morgen/overmorgen.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
27-09-2008 20:52 #729595
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic nabespreking VKB 2008
Ik vond het leuk! Jammer inderdaad dat de 300's helemaal buitenaf moesten parkeren, maar elk nadeel heb z'n voordeel: de auto's stonden tot in ieder geval een uur of half 12 in de schaduw
Jammer dat er weer ?rrug weinig mooie spullekes voor de 300-serie te koop waren. Maar goed, ik hoorde dat Wouter een mooie radio op de kop heeft getikt, en dat er ergens een stuurhuis met stuurbekrachtiging lag. Ik heb zelf nog een mooi blad met originele accecoires op de kop getikt. Voor de duidelijkheid, de accecoires kreeg ik er bij, maar alleen op plaatjes :no_comment:
Mooi dat het lekker weer was! En tjonge, er stonden een paar prachtige auto's tussen zeg! Een stuk of wat van die Bertone-uitvoeringen enzo... Prachtig!!! :worship::worship::worship:
Jammer dat er weer ?rrug weinig mooie spullekes voor de 300-serie te koop waren. Maar goed, ik hoorde dat Wouter een mooie radio op de kop heeft getikt, en dat er ergens een stuurhuis met stuurbekrachtiging lag. Ik heb zelf nog een mooi blad met originele accecoires op de kop getikt. Voor de duidelijkheid, de accecoires kreeg ik er bij, maar alleen op plaatjes :no_comment:
Mooi dat het lekker weer was! En tjonge, er stonden een paar prachtige auto's tussen zeg! Een stuk of wat van die Bertone-uitvoeringen enzo... Prachtig!!! :worship::worship::worship:
- J. Ruiter
- Verbannen
Minder
Meer
27-09-2008 20:52 #729596
door J. Ruiter
:pics:
Moderators: Mark Smeets