Mijn eerste 340 1.7 DL
- V300 register
- Verbannen
Sinds 2 dagen eigenaar van deze volvo 340 1.7 Dl uit 87. Trotse 2e eigenaar en kan niet wachten om deze weer knap te maken!
Auto is nagenoeg roestvrij op een vieze plek op de rechter achterwielkast. Ooit door een volvo dealer gerepareerd maar dramatisch gedaan.
De eerste eigenaar heeft deze auto van 87 tot eind 2014 altijd in onderhoud gehad bij de zelfde volvo garage en ik ben dan ook in het bezit van alle bonnen van toen tot nu inclusief alle apk formulier ( kan het zijn dat er nog nooit een actiepunt is gevonden? staat op geen enkel APK formulier een opmerking! Auto heeft momenteel 75xxx km gereden en er zit net een nieuwe distributie op.
Interieur is nog schadevrij alleen het knopje van de waarschuwingsknipperlichten zit ietsje los helaas.
Wellicht hebben jullie tips waar ik het beste heen kan gaan voor het lassen van het achterpaneel? Wil dit zsm aanpakken namelijk.
Woon momenteel in Bussum ( 20km van amsterdam vandaan ) en zal deze auto gebruiken voor de hobby aangezien ik een auto vd zaak heb voor dagelijks vervoer!
Fotos zeggen uiteraard meer!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Die plek in het achterspatbord lijkt typisch voor een 340, mijn beide 340's hadden roest op exact dezelfde plaats. Een lasster waar ik zelf hele goede ervaring mee heb vindt je in deze link: Remarclassiques
Trouwens, als je wilt, ik heb nog 2 beklede deurkaarten liggen met het zelfde stof als jou stoelen hebben. Deze komen uit een 3-deurs 360 met dezelfde bekleding. Als je wilt mag je ze gratis van me hebben, anders moeten ze binnenkort helaas een keer naar het vuilnisbelt...
- V300 register
- Verbannen
Maar wat een pareltje. Zelfs de bumperts zijn nog (of weer?) helemaal mooi.
- V300 register
- Verbannen
Inmiddels ook nieuwe koppelingsset besteld aangezien deze in zn 3 4 en 5 al slipt bij vol gas.
Gelijk maar een lederen stuurtje besteld met een naaf uit de UK.
Hopelijk snel naar Anjo om het diff te lassen voor wat meer zijwaarts plezier!
Iemand een idee voor een kuipstoel? liefst met rail compleet
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
joepgerwig;237667 schreef : Wat zijn de gemiddelde kosten voor het monteren van een koppelingset?
35 Euro om lid te worden van de club en 5 euro om mee te doen aan een sleuteldag. Zo goed als niets dus.
- V300 register
- Verbannen
Lid worden lijkt mij in elk geval super leuk. Waar kan je dat regelen?
Groeten en bedankt!
- Mark Smeets
- Moderator
joepgerwig;237670 schreef : Is dat mogelijk om te realiseren op een sleuteldag?
Lid worden lijkt mij in elk geval super leuk. Waar kan je dat regelen?
Groeten en bedankt!
Omdat de helft van het jaar om is, kun je nu zelfs al voor half geld lid worden!
Hier kun je je inschrijven
- V300 register
- Verbannen
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid