show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Laurens' Volvo-projecten
- Laurens Post
- Nieuw lid
Minder
Meer
31-05-2010 21:51 #834004
door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Laurens' Volvo-projecten
Dat wel, maar ik ben volkswagen gewend en dat is drie keer makkelijker.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
Minder
Meer
01-06-2010 09:36 #834052
door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic Laurens' Volvo-projecten
Is het niet genoeg als je de moeren van het subframe aan bestuurderskant helemaal eraf draait en aan de pasagierskant maximaal? Dan hangt ie al behoorlijk scheef naar beneden. Schijnt te moeten kunnen.
- Laurens Post
- Nieuw lid
Minder
Meer
01-06-2010 21:27 #834105
door Laurens Post
Dat wou niet, had ik al geprobeerd. Positieve nieuws over die auto ik moet alleen nog de koppeling afstellen en de bakolie er weer op doen en dan kan ik proberen of hij goed is
- Laurens Post
- Nieuw lid
Minder
Meer
02-06-2010 21:55 #834177
door Laurens Post
De 460 wordt aankomende zaterdag klaar gemaakt.
Vanavond met de 340 bezig geweest. Ik had een sleutel laten maken bij een echte sleutelmaker en niet bij een ik slijp-wel-over-sleutel-kopieerder. Deze sleutel past op de het contactslot en bijrijdersportier. Aan de bestuurdeerskant niet, dus dat slot moet aangepast worden. Ps verrekte handig als je weet waar het sleutelnummer staat.
Passat is te koop gezet en de witte 360 mag zaterdagavond mee naar Den Haag voor een housewarmingspartij.
Vanavond met de 340 bezig geweest. Ik had een sleutel laten maken bij een echte sleutelmaker en niet bij een ik slijp-wel-over-sleutel-kopieerder. Deze sleutel past op de het contactslot en bijrijdersportier. Aan de bestuurdeerskant niet, dus dat slot moet aangepast worden. Ps verrekte handig als je weet waar het sleutelnummer staat.
Passat is te koop gezet en de witte 360 mag zaterdagavond mee naar Den Haag voor een housewarmingspartij.
- Laurens Post
- Nieuw lid
Minder
Meer
27-07-2010 18:57 #841259
door Laurens Post
De 360 gaat zaterdag eens gewassen worden, ja iedereen leest het goed gewassen worden, nu is mijn vraag welk spul kan ik het best gebruiken om hem te wassen? Auto moet van zwart weer wit worden.
Daarnaast moet de koeler vervangen worden die is lek, de schokbreker RA functioneert ook niet meer goed en een onderhoudsbeurt moet uitgevoerd worden en dan is de trots weer in goede conditie op wat kleine roestplekken na.
Daarnaast moet de koeler vervangen worden die is lek, de schokbreker RA functioneert ook niet meer goed en een onderhoudsbeurt moet uitgevoerd worden en dan is de trots weer in goede conditie op wat kleine roestplekken na.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
Minder
Meer
27-07-2010 21:07 #841280
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Laurens' Volvo-projecten
Auto eerst laten inweken met water, veel water. Liefste het vuil om hoog spuiten, dan komt het niet achter het voorspatbord.
Tip. Spuit ook eens aan de binnenkant van het binnen ra. spatbord rond de vulslang van de benzine en check het plaatwerk.
Tip. Spuit ook eens aan de binnenkant van het binnen ra. spatbord rond de vulslang van de benzine en check het plaatwerk.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
28-07-2010 13:21 #841360
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Laurens' Volvo-projecten
Oei. Hevig verontreinigd dus..
Dat wordt neit alleen wassen, maar ook kleien!
Kijk eens even op
forum.carclean.nl en www.carclean.nl om wat indrukken enzo op te doen over wat je 't beste kan hebben. Eventueel daar op t forum wat vragen stellen..
Dat wordt neit alleen wassen, maar ook kleien!
Kijk eens even op
forum.carclean.nl en www.carclean.nl om wat indrukken enzo op te doen over wat je 't beste kan hebben. Eventueel daar op t forum wat vragen stellen..
- Laurens Post
- Nieuw lid
Minder
Meer
28-07-2010 20:00 #841392
door Laurens Post
Ik ga die site nog eens doorspitten van het weekend. Ik zie dat ik in een heel nieuwe wereld terecht kom.
Zojuist vandaag een nieuwe koeler, schokdempers, thermostaat en een switch gekocht voor de 360.
Koeler is definitief overleden, mijn tandriemkappen zijn wit uitgeslagen van de koelvloeistof en potje is leeg.
Zojuist vandaag een nieuwe koeler, schokdempers, thermostaat en een switch gekocht voor de 360.
Koeler is definitief overleden, mijn tandriemkappen zijn wit uitgeslagen van de koelvloeistof en potje is leeg.
- Wouter Borsje
- Premium lid
Minder
Meer
28-07-2010 21:07 #841404
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Laurens' Volvo-projecten
Ja bij Carclean kun je behoorlijk wat inspiratie opdoen Laurens, bij jouw witte 360 zie je het verschil tenminste ook supergoed aangezien er nog net geen half bos opgroeit
Goed afspuiten helpt al (HD kan ook lekker helpen daarbij, vooral voor de bodem en wielkasten)
Het kan daarna best zijn dat je de auto een paar keer moet wassen voordat het resultaat er is, misschien kan je daarom voor nu beter eerst beginnen met een niet al te dure autoshampoo en als je de lak wilt blijven bijhouden pas overstappen op een wat beter product.
Om de lak weer echt wit te krijgen kun je zoals Stefan al zei de lak kleien en/of behandelen met een paint cleaner en daarna de auto in de wax zetten.
(handleidingen hiervoor vind je ook op de site van carclean, het forum)
Er zijn verschillende opties en het ligt er ook maar een beetje aan welk resultaat je uiteindelijk precies wilt hebben.
Ga je nog naar Roermond toe?
Goed afspuiten helpt al (HD kan ook lekker helpen daarbij, vooral voor de bodem en wielkasten)
Het kan daarna best zijn dat je de auto een paar keer moet wassen voordat het resultaat er is, misschien kan je daarom voor nu beter eerst beginnen met een niet al te dure autoshampoo en als je de lak wilt blijven bijhouden pas overstappen op een wat beter product.
Om de lak weer echt wit te krijgen kun je zoals Stefan al zei de lak kleien en/of behandelen met een paint cleaner en daarna de auto in de wax zetten.
(handleidingen hiervoor vind je ook op de site van carclean, het forum)
Er zijn verschillende opties en het ligt er ook maar een beetje aan welk resultaat je uiteindelijk precies wilt hebben.
Ga je nog naar Roermond toe?
- Laurens Post
- Nieuw lid
Minder
Meer
28-07-2010 22:27 #841424
door Laurens Post
Ik ga denk ik hem ook eerst een paar goed wassen.
Wat is er in roermond te doen?
Wat is er in roermond te doen?
Moderators: Mark Smeets