Laurens' Volvo-projecten
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Wel balen zeg!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
elpee;133307 schreef : Daarnaast besloten om de 850 te gaan verkopen. Zon slagschip is leuk maar de 360 blijft leuker(ook bij de pomp).
Verkeerde slagschip, de 850 rijdt achteruit en is vlot i.p.v. snel. (Bij een snelle 740 heb ik meer het snel gevoel, ondanks dat op de meter de 850 echt sneller is)
Welkom terug bij RWD. The only way to drive. yeehaa!
Bodejodel;133457 schreef : Dit weer is niet goed voor onze zeldzaamheden... :nono:
Tja, als het de reserve/hobby wagen is heb je de optie om 'm te laten staan. Als je 'm net oppikt of het je dagelijkse vervoer is loopt je dat risico. Lijntje rijdt niet als er geen directe noodzaak is (740 stuk) en het niet droog is. (dinsdag gebruikt, koudmaar kurk droge weg, dat scheelt)
Zonde dat er al weer een deuk in zit Laurens. Succes met de reparatie en als laskar heb ik evt nog wel een tip. (samen met gasfles... geef maar een pb)
- V300 register
- Verbannen
- Laurens Post
- Nieuw lid
Mijn eisen aan een lasapparaat:
- 230volt aansluiting
- gas
- draad
- V300 register
- Verbannen
- Laurens Post
- Nieuw lid
- Wouter Borsje
- Premium lid
Nou ja eerst de gordelsluitingen maar eens omwisselen zodat er een setje compleet is, voorlopig moet ik de uitgaven aan de 340 even wat inperken helaas.
De foto van jouw voorbalk had ik al even gezien en zo in het groot denk ik al helemaal; valt best nog wel mee toch? (maar ik ben dan ook geen carosserie kenner)
Ga je de schade aan de 360 zelf herstellen?
Ga je de 340 dan echt helemaal kaalstrippen Laurens, is dit exemplaar er dan zo slecht aan toe?
Gr; Wouter.
- V300 register
- Verbannen
- Laurens Post
- Nieuw lid