show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Mijn 340 1.4 vario, alias groene draak

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-11-2007 16:33 #626715 door V300 register
Mijn 340 1.4 vario, alias groene draak is gemaakt door V300 register
Even weer sinds een enorm lange tijd wat foto's uploaden.
Het betreft mijn 340 vario, sinds ik 'm heb is hij niet zo origineel meer. Ik kan het niet helpen, maar soms moet ik er iets aan doen. Ik heb het bij kleine dingetjes gehouden als donkere knipperlichten voor en achter, wat lichtmetaal met flink wat schoeisel! En een K&N open luchtfilter, het is geweldig om het variootje dapper te horen brullen van plezier! :D

Al met al is het een heerlijk rijdende auto, met een kilometerstand van onder de ton kan hij ook nog even mee denk ik.

Maar goed, nu maar wat foto's. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. P.s. De witte is ook van mij... Maar daar volgt nog wel een verhaal over.

www.mijnalbum.nl/Album=OCDTXCZV

Groetjes,
Mark

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Doeke Dobma (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-11-2007 17:18 #688774 door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic Mijn 340 1.4 vario, alias groene draak
Wat s er met de frontbalk van je groene draeck gebeurt? En ik mis een spoiler:P Luchthapper zou ook niet misstaan. Voorzie hem dan gelijk van Koni's en verlaag hem, zodat het een grasmaaier wordt;)
Nee hoor, zie er leuk uit. Maar toch, een spoiler zou wel extra uitstraling geven...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-11-2007 17:35 #688776 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Mijn 340 1.4 vario, alias groene draak
Heey Mark! Ziet er goed uit. Jij had toch ook die 360 van Ewout gekocht? Daar komen de velgen vanaf?

Ga je nog een keer driften? :]

Groeten
Frits

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-11-2007 17:36 #688777 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Mijn 340 1.4 vario, alias groene draak
Geen idee wat er met die balk is, het is echt een klein hoekje. Verder is het vrij van roest. Geen delen doorgerot ofzo.... Ik begrijp het ook niet, maar ach. Zolang er verder niks verrot is vind ik het goed.

Verlagen begin ik niet aan, heb al een verlaagde auto. Koni's hoeft ook niet direct, die heb ik ook op de verlaagde auto zitten (achter dan).
Deze is comfortabel! :D En de andere heeft een sperdiff, waardoor ik niet te happig ben op hoge bochtsnelheden. Vandaar dat de banden zijn verhuist naar de groene. Een mooi meegespoten spoiler zou mooi zijn, helaas heb ik nog geen originele kunnen vinden.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-11-2007 17:42 #688778 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Mijn 340 1.4 vario, alias groene draak
@Turbo Frits! Heb je topic zo nu en dan gevolgd, gaaf project! Ik heb ook je debuut gezien in dat drift filmpje, die volle 5 seconden ;).
Ik heb de 360 van Daniel gekocht, en inderdaad zijn dat de velgen. Helaas heb ik geen tijd meer gehad de rest op te halen :(. Mooi paar extra velgen foetsie, het zit niet mee laatste tijd! De 360 van Francois had ik ook al een hele poos op het oog, maar helaas.

Ik weet nog niet zeker of ik een driftdag meedoe binnenkort, het is toch erg prijzig! En probeer wat geld op te potten om een huis te kopen binnen nu en wat jaren. De witte 340 van de foto's gaat dan ook in de verkoop, tot mijn spijt!! De rode vrees ik eenzelfde lot voor, maar daar ben ik nog niet over uit.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-11-2007 17:48 #688780 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Mijn 340 1.4 vario, alias groene draak
Hehe, de volle 5 seconden ja. Ik heb me wel super vermaakt die dag. De turbo is trouwens bijna klaar, alleen heb ik nagenoeg geen tijd. Studie vreet alles op.

Ewout, hoe kom ik erbij. Ik bedoelde Daniel inderdaad.

Voor mij is het driften net zo prijzig, weet ook nog niet wanneer ik weer wil gaan. Maar het is toch zonde om de rode niet een keer flink aan de tand te voelen of niet?

Iig succes met het sparen van een huis. :]

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-11-2007 19:21 #688784 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Mijn 340 1.4 vario, alias groene draak
Daar heb je helemaal gelijk in! Mijn ervaringen tot zover ermee zijn al zeer positief, in de regen gaat die auto zo lekker de bocht om!
Kleine bochtjes is een peuleschil met dat differentieel. Tel daar de nul komma nul veerweg bij op en je bent klaar! Ik denk niet dat ik (in alle arrogantie) een slecht figuur zou slaan op zo'n dag. Aan de auto zal het in ieder geval niet liggen!

Geef anders eens een gil als je wil gaan, beetje ruim van tevoren wel. Wie weet kunnen we een tandem driftje voor elkaar krijgen! Dat zou wel heel mooi staan op een foto... :D
Mooie kuipstoel trouwens, en giga uitlaat!!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-11-2007 17:44 #688865 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Mijn 340 1.4 vario, alias groene draak
Mooie velgen! Een andere forumgebruiker, Daniel van der Woude, heeft ook zulke velgen onder z'n auto. Ziet er best goed uit!

Even een linkje plaatsen van die auto ;D

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-11-2007 20:17 #688911 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Mijn 340 1.4 vario, alias groene draak
lezen Harry... Ik vraag hierboven net of hij die auto gekocht heeft :]

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-11-2007 20:47 #688913 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Mijn 340 1.4 vario, alias groene draak
Excuus :+

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD