show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Auto verkopen
- Frank de Boer
- Nieuw lid
Minder
Meer
02-07-2007 12:03 #626172
door Frank de Boer
Auto verkopen is gemaakt door Frank de Boer
Ik ben van plan om mijn 360 te gaan verkopen. Wil eigenlijk een grotere auto met wat meer vermogen. Ik vroeg me alleen af wat ik voor mijn auto kan vragen. Het is natuurlijk geen gewilde auto, al een oud beestje en hoef de hoofdprijs er ook niet voor te hebben.
Wat is aan mijn auto heb gedaan is het volgende:
- Voor 4cm verlaagd met rode veren
- Achter 4 cm verlaagd met vierkant profiel 40x40
- Voor instelbare schokbrekers rood van koni
- Achter instelbare schokbrekers met veren van koni
- Achterdemper aangepast
- 2.3 geplaatst ipv 2.0
- Stuurbekrachtiging ingebouwd
- Powerfilter gemonteerd
- 15 inch lichtmetaal geplaats
- Banden voor 195 breed, achter 205 breed
- Spoorverbreders 10mm rondom
- Voordeuren aangepast voor grotere speakers
- Comboset van pioneer geplaatst
- Blaupunks versterker voor voorspeakers geplaatst
- Kistjes op hoedenplank geplaatst voor ovale speaker
- 6x9 inch MTX speakers geplaatst
- AV-audio versterker voor hoedenplankspeakers geplaatst
- Volvo teken in hoedenplank gemaakt
- Nieuwe stuurkogels, fuseekogels, wiellagers rondom, nieuwe banden
- Uitgelijnt 3 weken geleden
- Nieuwe remklauwen voor, nieuwe remcilinders achter.
- Nieuwe remblokken voor
- 500 km geleden motorolie + filter vervangen, versnellingsbak en diff olie ververst
Wat er aan mankeert:
Er zitten op de onderspoiler een schadeplek (op de hoek). En er zitten op onderspoiler een paar roestplekjes, aan de linkerzijkant ook een aantal roestplekken. Deze heb ik al iets bijgewerkt en gespoten met zink spray. Ook zit er net een nieuwe wielkast in gelast maar ook nog niet in de originele kleur gespoten.
Wat zou ik voor deze auto kunnen vragen??
Wat is aan mijn auto heb gedaan is het volgende:
- Voor 4cm verlaagd met rode veren
- Achter 4 cm verlaagd met vierkant profiel 40x40
- Voor instelbare schokbrekers rood van koni
- Achter instelbare schokbrekers met veren van koni
- Achterdemper aangepast
- 2.3 geplaatst ipv 2.0
- Stuurbekrachtiging ingebouwd
- Powerfilter gemonteerd
- 15 inch lichtmetaal geplaats
- Banden voor 195 breed, achter 205 breed
- Spoorverbreders 10mm rondom
- Voordeuren aangepast voor grotere speakers
- Comboset van pioneer geplaatst
- Blaupunks versterker voor voorspeakers geplaatst
- Kistjes op hoedenplank geplaatst voor ovale speaker
- 6x9 inch MTX speakers geplaatst
- AV-audio versterker voor hoedenplankspeakers geplaatst
- Volvo teken in hoedenplank gemaakt
- Nieuwe stuurkogels, fuseekogels, wiellagers rondom, nieuwe banden
- Uitgelijnt 3 weken geleden
- Nieuwe remklauwen voor, nieuwe remcilinders achter.
- Nieuwe remblokken voor
- 500 km geleden motorolie + filter vervangen, versnellingsbak en diff olie ververst
Wat er aan mankeert:
Er zitten op de onderspoiler een schadeplek (op de hoek). En er zitten op onderspoiler een paar roestplekjes, aan de linkerzijkant ook een aantal roestplekken. Deze heb ik al iets bijgewerkt en gespoten met zink spray. Ook zit er net een nieuwe wielkast in gelast maar ook nog niet in de originele kleur gespoten.
Wat zou ik voor deze auto kunnen vragen??
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
02-07-2007 12:27 #673812
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Auto verkopen
Zo te zien heb je er een heleboel moeite en geld in gestoken.. Toch ben ik bang dat je er niet meer dan +/- 800 euro voor krijgt.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Minder
Meer
02-07-2007 14:06 #673832
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Auto verkopen
Als ik 800 euro over had had ik het wel aan die auto willen uitgeven!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Minder
Meer
02-07-2007 14:13 #673833
door Jeroen van Bodegom
Frank, ik bedenk me ineens dat ik een goede 1997 940 estate heb die binnenkort te koop komt.
Grote, luxe, snelle auto met een turbomotor, climate control, verwarmde stoelen en elektrische ramen... Momenteel +/- 150 pk en 240 Nm...
Voor 250 euro heb je 2 chips waarmee de auto minimaal op 215Pk en 335 Nm uitkomt ?n nog uiterst betrouwbaar blijft. Serieus snel dus! Verlagingsveren, stabi's, chassisversevigingen, rode en gele Koni's en dergelijke zijn nog nieuw verkrijgbaar voor deze auto.
Ook al heb ik geen andere auto nodig wil ik je 360 misschien wel als inruil overnemen... Uiteraard ben jij dan wel degene die moet bijbetalen...
Als je ernog een paar honderd tot een paar duizend euro tegenaan gooit haal je de 300pk/400Nm grens met gemak en zonder betrouwbaarheid en rijcomfort in te leveren. De aandrijflijn kan dit vermogen prima verwerken. De versnelligsbak en het diff is betrouwbaar tot 500Pk/450Nm.
Grote, luxe, snelle auto met een turbomotor, climate control, verwarmde stoelen en elektrische ramen... Momenteel +/- 150 pk en 240 Nm...
Voor 250 euro heb je 2 chips waarmee de auto minimaal op 215Pk en 335 Nm uitkomt ?n nog uiterst betrouwbaar blijft. Serieus snel dus! Verlagingsveren, stabi's, chassisversevigingen, rode en gele Koni's en dergelijke zijn nog nieuw verkrijgbaar voor deze auto.
Ook al heb ik geen andere auto nodig wil ik je 360 misschien wel als inruil overnemen... Uiteraard ben jij dan wel degene die moet bijbetalen...
Als je ernog een paar honderd tot een paar duizend euro tegenaan gooit haal je de 300pk/400Nm grens met gemak en zonder betrouwbaarheid en rijcomfort in te leveren. De aandrijflijn kan dit vermogen prima verwerken. De versnelligsbak en het diff is betrouwbaar tot 500Pk/450Nm.
- Frank de Boer
- Nieuw lid
Minder
Meer
03-07-2007 22:32 #676531
door Frank de Boer
Beantwoord door Frank de Boer in topic Auto verkopen
Ik ben nog over de vraagprijs aan het nadenken. Ik ga hem rond eind augustus te koop zetten, na mijn vakantie. Zet hem eerst hier te koop en daarna pas op marktplaats ed.
Als volgende auto ben ik op zoek naar een auto met een zware motor en dus veel koppel. In de richting van een bmw 535 oud model.
Ik blijf wel bij de club, vind de volvo 300 gewoon een prachtige auto. Rijd heerlijk en zeer betrouwbaar. Ga volgend jaar ook weer een 300 kopen, een oldtimer dan wel. En dan helemaal opknappen. Heb dan ook eigen garage thuis
Als volgende auto ben ik op zoek naar een auto met een zware motor en dus veel koppel. In de richting van een bmw 535 oud model.
Ik blijf wel bij de club, vind de volvo 300 gewoon een prachtige auto. Rijd heerlijk en zeer betrouwbaar. Ga volgend jaar ook weer een 300 kopen, een oldtimer dan wel. En dan helemaal opknappen. Heb dan ook eigen garage thuis
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
03-07-2007 23:00 #676536
door V300 register
Voor een 535 1990 mag je me PB'en, heb wellicht iets voor je...
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
03-07-2007 23:16 #676538
door V300 register
Topic is van twee kanten te bekijken. In principe is hij veel meer waard dan 800 euro. Dit vanwege hetgeen je er aan tijd en geld heb ingestoken. Ik bedenk mij altijd dat wanneer ik dit ga doen met een 300 ik er van uit moet gaan dat ik het voor mijzelf doe en hem niet meer weg doe vanwege de waarde op de markt. Je zou tegen jezelf moet kunnen zeggen 'beetje dom dus'. Maar goed, je zit er mee en wilt er van af. Er kan iemand zijn, in deze tijd van 360 schaarste en een iets dikkere portomonee, die er meer dan normaal geld in wil steken. En als kenner weet dat hij meer waard is. Maar is diegene er niet dan..... Ik zou hem verkopen met iets meer geduld dan normaal. Er zullen nog mensen zijn die hun slag willen slaan met het in bezit krijgen van hun lievelingauto. En dan dat blok wat er in zit. Daar worden mensen wel warm van. Ik vind dat deze auto voor tussen de 1000 en 1500 euro weg moet gaan maar of het lukt hang van bovenstaande af. Stel je laat die paar zwakke plekjes opknapt en een keuring dan gaat de prijs naar 1500 toe. Het is een unieke 360 dat wel!
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
03-07-2007 23:22 #676544
door V300 register
het is zeker een unieke auto, en een 360 is niet verkeerd. nu jean luc er een heeft, en harry er ook al een heeft :X
t klinkt wel erg verleidelijk
wat mij dan ook nog interresant is om te horen is hoe het interrieur is, wat het is en hoe het eruit ziet.
t klinkt wel erg verleidelijk
wat mij dan ook nog interresant is om te horen is hoe het interrieur is, wat het is en hoe het eruit ziet.
- Frank de Boer
- Nieuw lid
Minder
Meer
03-07-2007 23:27 #676546
door Frank de Boer
Beantwoord door Frank de Boer in topic Auto verkopen
Ik zal binnenkort eens een filmpie maken van de auto. Buitenom en binnendoor. Kan iedereen goed zien hoe die eruit ziet.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Minder
Meer
03-07-2007 23:38 #676548
door Jeroen van Bodegom
Jammer, aan een BMW 535 kan ik je niet helpen, dus geen 360GLT sedan voor Jeroen...
Moderators: Mark Smeets