Volvo 145 (jongensdroom)
- Julian Hofman (GAST)
- Nieuw lid
Onder de volgende link heb ik mij al eens voorgesteld. Sins de aankoop ben ik druk bezig geweest de auto weer op de weg te krijgen en weer APK te keuren. De auto is er vrij gemakkelijk door heen gekomen :whistle: . Op een paar kleine dingetjes na. Dan hebben we het over een accu die niet vast stond, ruitenwissers , lek brandstoffilter en remblokken en nog een paar kleine dingetjes. Hier was ik uiteraard heel erg tevreden over. Nu kan de rest aangesloten worden.
Onder dit onderwerp wil ik jullie op de hoogte houden van de staat van mijn auto en de nodige vragen stellen rond om mijn auto. Ik heb namelijk nog genoeg te doen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Julian Hofman (GAST)
- Nieuw lid
- René Minnebo
- Platinum lid
- Mathieu van den Bosch
- Platinum lid
De 164 had dat ook, en volgens mij ook de 140 serie welke in de USA geleverd weren. En dan waarschijnlijk alleen die met airco uitgerust waren.René Minnebo schreef : een 145 die een kachel heeft die geregeld wordt door vacuum, nog nooit gezien en van gehoord. Wel dat de 2 serie dit heeft.
www.nederlandseluchtvaart.nl/forums
Volvo 142E 1971.
Volvo 144DL 1972.
Volvo 144GL 1973.
Citroen DS21 1970.
- Julian Hofman (GAST)
- Nieuw lid
Mathieu van den Bosch schreef :
De 164 had dat ook, en volgens mij ook de 140 serie welke in de USA geleverd weren. En dan waarschijnlijk alleen die met airco uitgerust waren.René Minnebo schreef : een 145 die een kachel heeft die geregeld wordt door vacuum, nog nooit gezien en van gehoord. Wel dat de 2 serie dit heeft.
Klopt de volvo komt uit america en is dus ooit geleverd met airco. Kan mij goed voorstellen dat het inderdaad het zelfde is als een volvo 164. Dus een mooi schema van een 164 is ook welkom.
- René Minnebo
- Platinum lid
- René Minnebo
- Platinum lid
www.volvo-lotte.nl/web/images/uploads/ph...0871/164_goud_94.jpg
Betere foto, hier zijn wat knopjes te zien waar de airco mee bediend word. Zou het dan zo zijn dat de 3 schijfjes dan niets meer doen?
www.volvo-lotte.nl/web/images/uploads/ph...0871/164_goud_95.jpg
- Mathieu van den Bosch
- Platinum lid
De Volvo van je schoonvader en de foto's die je geplaatst hebt zijn van voor het modeljaar 1973. Julian heeft zo te zien een 145 uit het modeljaar 1973, die hadden het nieuwe model dashboard dat ook in de 240 gebruikt is tot modeljaar 1981.
www.nederlandseluchtvaart.nl/forums
Volvo 142E 1971.
Volvo 144DL 1972.
Volvo 144GL 1973.
Citroen DS21 1970.
- Julian Hofman (GAST)
- Nieuw lid
Mathieu van den Bosch schreef : Rene,
De Volvo van je schoonvader en de foto's die je geplaatst hebt zijn van voor het modeljaar 1973. Julian heeft zo te zien een 145 uit het modeljaar 1973, die hadden het nieuwe model dashboard dat ook in de 240 gebruikt is tot modeljaar 1981.
Klopt. Het nieuwere typen. Zoals het bijgevoegde plaatje in een van de eerdere berichten. Maar als ik goed begrijp heeft de Volvo 164, de volvo 140 serie en de 240 serie van 1973 tot 1981 allemaal hetzelfde dashboard?
- Ruud Reniers
- Elite lid
Staat er geen mooi schema in het onderdelenboek van de 140?
Gammal karlek rostar inte.... ik hou nog zoveel van mijn Amazon, maar O2 vind ze toch lekkerder, om over de gulzigheid van mijn 145E maar te zwijgen.
Fluidfilm!