Ontluchten LPG
- Ronald Stallmann (GAST)
- Verbannen
-

groetjes RONALD
zweeds engels en duits gaat prima samen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-

- Rob Funcke
-
- Elite lid
-
Amazone 133GT 1968 sinds 1978 in mijn bezit. Tot 2012 als dagelijkse auto. Nu voor de 3e maal gerestaureerd.
- Verbannen
-
groetjes RONALD
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
- Verbannen
-
"René Minnebo" schreef:
ik snap je probleem niet, als ie leeg is dan is ie leeg maar dan kun je hem gewoon weer vullen of er nu een 80 % vulling in zit of niet de lpg pomp stopt vanzelf als er niets meer bij kan. Als er wat sist dan is ie lek volgens mij. Sissen doet ie alleen maar bij contact maken en dat is maar eventjes.
Heb geen probleem maar wil gewoon weten hoe iets werkt.
groetjes RONALD
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
je pompt er 40 liter in ( tank is 48 liter )je hoort de lpg tankinstallatie iets doen. Trekt die er dan lucht uit,
Wat hoor je de tankinstalltie dan doen. Het geluid wat je hoort bij het vullen van je gastank is het stromen van gas meer niet. Maar misschien hoor jij iets anders wat niet hoort.
- Verbannen
-

groetjes RONALD
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Dat denk ik ook. De druk in je tank was gewoon atmosferisch. De druk in de slang van het tankstation al hoger. De druk tussen de klep van de pomp en je tank werd dus na het aansluiten gelijkmatig verdeeld. Zodra je dan de knop indrukt, komt de echte vuldruk er pas op te staan."Ronald Stallmann" schreef:
En toen hoorde ik een lucht stroming. NOG voor dat de tankknop ingedrukt werd. . Mijn idee was dat de boel qua druk gelijk getrokken werd. Maar misschien ook wel leeg getrokken.
Bij het "leegrijden" krijg je je tank niet zo leeg, dus zal er geen druk gelijkmatig te verdelen zijn.
Just my thoughts...
Al ben ik het wel eens met de stelling dat een gastank nou niet iets is om ter leering ende vermaack aan te sleutelen. Ga dan een dagje kijken bij een professional die weet wat ie doet.
Voor hetzelfde geld had er nog wel vrij veel druk op gestaan toen je hem open schroefde....en had je die vlotter om je oren gekregen (of erger).
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )