Leren riemenset voor achterbank P1800S
- Peter Rumen
- Elite lid
Mijn Volvo rolt, die van jou ook?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Steven Bleeker
- Elite lid
Ik heb nog een paar versleten riempjes en beugeltjes liggen. Die wil ik zelf weer gebruiken om in mijn auto te zetten.
Ik ben wel ff voor je gaan zoeken in ons onderdelenshop.
De riempjes die je zoekt kun je gewoon bij de club krijgen.
www.volvokv.nl/index.php?page=shop.produ...irtuemart&Itemid=163
De beugeltjes kon ik niet zo snel vinden. Maar ik verwacht dat je daar wel iets vervangend voor kan vinden.
Ik heb dat beugeltje bij mijn ouders liggen. Ik kan ze over 2 weken (dan ben ik daar weer) wel even opzoeken en de maten ervan naar je sturen zodat je opzoek kan gaan naar een vervanger ervoor.
Je kan ook even vragen bij de onderdelenshop of ze die misschien toch hebben liggen. het onderdeel nummer daarvan is 669657-9
Dat onderdeel nummer kun je zelf ook zoeken via global.gcp.se/global/catalogues/nav49270?type=sc . Dan moet je naar pagina 79 voor het plaatje en pagina 80 voor de code.
suc6, mocht je me hulp nodig hebben dan moet je het maar laten weten.
- Boele Braaksma
- Platinum lid
Een vriend van mij heeft een bedrijf met veel leer-bewerking. Daar maken ze ook riemen. Ik kan het eens aan hem vragen. Zit in ieder geval redelijk zuidelijk voor je.
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
- Arnold de Groot
- Platinum lid
- Arnold de Groot https://www.linkedin.com/in/arnold
Ik heb in het verleden leren riemen gekocht bij een schoenmaker, dit waren lage leren riemen voor koffers ed.
Mvg
Arnold
Eerste Volvo 343-GLS 2-liter, tweede 480es nu Volvo 1800E 1970 Kleurcode 42, was origineel 100
- Peter Rumen
- Elite lid
"Rob Spoon" schreef:
Ik heb de beugeltjes die onder de zitting horen. Die andere niet. Zaterdag meenemen naar de BALV? Daar zien we tenslotte iedereen! :lol:
Hoi Rob,
Ik kom inderdaad zaterdag naar de BALV . Als jij de beugeltjes meeneemt dan neem ik ze wel van jou over. De prijs regelen we dan wel!
- Peter Rumen
- Elite lid
"Rob Spoon" schreef:
Ik heb de beugeltjes die onder de zitting horen. Die andere niet. Zaterdag meenemen naar de BALV? Daar zien we tenslotte iedereen! :lol:
Hoi Rob,
Ik kom inderdaad zaterdag naar de BALV . Als jij de beugeltjes meeneemt dan neem ik ze wel van jou over. De prijs regelen we dan wel!
- Peter Rumen
- Elite lid
"Steven Bleeker" schreef:
Hoi Peter,
Ik heb nog een paar versleten riempjes en beugeltjes liggen. Die wil ik zelf weer gebruiken om in mijn auto te zetten.
Ik ben wel ff voor je gaan zoeken in ons onderdelenshop.
De riempjes die je zoekt kun je gewoon bij de club krijgen.
www.volvokv.nl/index.php?page=shop.produ...irtuemart&Itemid=163
De beugeltjes kon ik niet zo snel vinden. Maar ik verwacht dat je daar wel iets vervangend voor kan vinden.
Ik heb dat beugeltje bij mijn ouders liggen. Ik kan ze over 2 weken (dan ben ik daar weer) wel even opzoeken en de maten ervan naar je sturen zodat je opzoek kan gaan naar een vervanger ervoor.
Je kan ook even vragen bij de onderdelenshop of ze die misschien toch hebben liggen. het onderdeel nummer daarvan is 669657-9
Dat onderdeel nummer kun je zelf ook zoeken via global.gcp.se/global/catalogues/nav49270?type=sc . Dan moet je naar pagina 79 voor het plaatje en pagina 80 voor de code.
suc6, mocht je me hulp nodig hebben dan moet je het maar laten weten.
Hoi Steven,
Bedankt voor je uitgebreide reactie. Ik kan zaterdag al 2 beugeltjes voor de onderzijde van Rob Spoon overnemen. De beugeltjes aan de bovenzijde vindt ik ook nog wel ergens. Vindt de riemen wel behoorlijk aan de prijs, royaal € 25,- p/st.
Ga daar nog eens over brainstormen!
- Ronald Damme (GAST)
- Platinum lid
- Rudi
- Platinum lid
Voor een dergelijke reis zou ik de achterbankleuning demonteren en het zitkussen weglaten (geeft meer plek) en sjorbanden ipv de leren riempjes gebruiken (die zitten aan een kant alleen maar ingehaakt en zijn door het gespsysteem niet traploos aan te trekken, sjorbanden lijkt mij zekerder). In mijn 1800 heb ik trouwens al lang de zitbanden onder het zitkussen door een hardboardplaat vervangen (dan moet je wel een hoekprofieltje monteren waar die op ligt), daardoor heb ik daar nu een goede ruimte voor wat gereedschap, onderdelen etc.
groeten, Rudi
Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.