Trekhaak Amazon Combi
- Chris Caenen
- Elite lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
En zo ziet het er dan onder de auto uit.
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
- Chris Caenen
- Elite lid
(Evt heb ik wel zo’n trekhaak ter overname trouwens).
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
- S.P.H Simon
- Platinum lid
De Skoda die achterop kwam had nauwelijks een schrammetje maar de stang die onderlangs gaat was krom en de achterbakrand was flink beschadigd. Ik heb nu wss dezelfde als Chris (heb je mss een foto?) die zit met een dik profiel aan de tankrandverlaging (van het chassis) gebout en aan de de bumpersteun bevestiging aan het chassis.
Het is wel een sedan geen combi.
Duett1964-Amazon1965-145(1970)-P1800e(1970)-242(1976)-262(1979)-343'84
- Sjef van Giersbergen
- Premium lid
- Chris Caenen
- Elite lid
De bevestiging aan de achterkant zit niet aan de bumpersteunen, maar waar dan wel? Zit dit bevestigd aan de bezinetankbak?
- Rudolf Kleyn
- Platinum lid
Een trekhaak maakt je auto niet veiliger bij serieuze aanrijdingen (behalve bij parkeren wellicht). Ik neem aan dat je vooral veiliger een aanhanger of caravan wil trekken. Dan is een originele haak hoe dan ook de beste keus.
- Chris Caenen
- Elite lid
Rudolf Kleyn schreef : Als je de trekhaak wil gebruiken om een geremde aanhanger te trekken, kun je beter een al dan niet nieuwe trekhaak met typeplaatje (met toegestane gewichten) kopen. Een -hoe goed ook uitgevoerd- verlaste haak kan verzekeringsproblemen geven bij een eventuele aanrijding.
Tot die conclusie ben ik ook gekomen. Daarom heb ik contact met iemand die op internet een trakhaak aanbied en ik heb deze persoon gevraagd of er ook een typeplaatje opzit.