Shorshifter Volvo Amazon (katterug en vroege 140?)

  • Ronald Damme (GAST)
  • Ronald Damme (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
22-02-2014 14:11 #137799 door Ronald Damme (GAST)
Shorshifter Volvo Amazon (katterug en vroege 140?) is gemaakt door Ronald Damme (GAST)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
24-02-2014 10:06 #137869 door Boele Braaksma
Beantwoord door Boele Braaksma in topic Shorshifter Volvo Amazon (katterug en vroege 140?)
Gaaf!

Wat voor een spul zou er op de vloer liggen?

Overigens kan je natuurlijk ook een gat in de tunnel maken en een lang bovenstuk gebruiken van een 1800. Als je dat wilt doen, krijg je de bovenplaat voor een M40 van mij cadeau, mits je de klus beschrijft ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
24-02-2014 11:01 #137872 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic Shorshifter Volvo Amazon (katterug en vroege 140?)
Toen ik de Combi nog had liep ik ook met dit idee. Want de tunnel van de combi leende zich niet voor de origienele korte pook constructie, althans dat heb ik mij laten vertellen. Ik wilde Het geluid van het schutboord en tunnel gaan reduceren door het dashboard links en rechts dicht te gaan maken naar de pedalen en voetenbak. Eigenlijk wat de moderne auto's nu ook hebben. Vervolgens een middenconsole doortrekken naar achteren (thv de leuning voorstoellen) om zo een middenarm steun te kunnen maken. Het midden console kon zo ook worden voorzien van tellertjes en knopjes die je in het originele dashboard niet kwijt kan.

Maargoed de combi is weg en het plan is nooit uitgevoerd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Ronald Damme (GAST)
  • Ronald Damme (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
24-02-2014 11:23 #137879 door Ronald Damme (GAST)
Beantwoord door Ronald Damme (GAST) in topic Shorshifter Volvo Amazon (katterug en vroege 140?)
Vond het alleen grappig en leuk om te mededelen. Misschien een idee voor een ander.
Is dat spul niet hetzelfde als die dempingsmatten die ze gebruiken voor de wedstrijd auto's met al die audio.

Ikzelf ben erg gehecht aan mijn lange pook. (Als je er hard aan ropt kan je ook snel schakelen :lol: )

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
24-02-2014 12:49 #137885 door Erik Ciesluk
Beantwoord door Erik Ciesluk in topic Shorshifter Volvo Amazon (katterug en vroege 140?)

"Boele Braaksma" schreef:
Gaaf!

Wat voor een spul zou er op de vloer liggen?

Overigens kan je natuurlijk ook een gat in de tunnel maken en een lang bovenstuk gebruiken van een 1800. Als je dat wilt doen, krijg je de bovenplaat voor een M40 van mij cadeau, mits je de klus beschrijft ;-)


www.fatmat.com/

Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jos Iske (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
24-02-2014 13:13 #137887 door Jos Iske (GAST)
Beantwoord door Jos Iske (GAST) in topic Shorshifter Volvo Amazon (katterug en vroege 140?)
dat Rally panneel is ook erg gaaf zeg!

Porsche en klassieker verzekeringen en circuitdekking www.afic.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.